شناسه خبر : 53670
تاریخ انتشار : 1399/06/18 13:44
ترقه‌بازی یک ایالت آمریکا را ویران کرد!

ترقه‌بازی یک ایالت آمریکا را ویران کرد!

عامل اصلی یکی از این آتش‌سوزی‌ها که عصر جمعه گذشته از جنگل ملی «سی‌یرا» در منطقه «ال‌دورادو» شروع شده، ترقه بازی‌ در یک میهمانی بوده و تاکنون به حدود 7 میلیون متر مربع از جنگل‌های اطراف سرایت کرده است.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: حدود یک ماه است که جنگل‌های کالیفرنیا در خاک آمریکا به دلیل وقوع بیش از هزار مورد آتش‌سوزی، در حال سوختن هستند و مسئولان مربوطه هنوز نتوانسته‌اند آن را مهار کنند.

حالا بی‌بی‌سی به نقل از مقامات کالیفرنیا اعلام کرده که عامل اصلی یکی از این آتش‌سوزی‌ها که عصر جمعه گذشته از جنگل ملی «سی‌یرا» در منطقه «ال‌دورادو» شروع شده، ترقه بازی‌ در یک میهمانی بوده و تاکنون به حدود ۷ میلیون متر مربع از جنگل‌های اطراف سرایت کرده است.

بزرگترین آتش‌سوزی فعلی در کالیفرنیا که «کریک فایر» نام گرفته تاکنون بیش از ۷۳ میلیون متر مربع را سوزانده و هنوز هم هیچ قسمتی از آن مهار نشده است.

روز یکشنبه ششم سپتامبر نیز «گوین نوسام» فرماندار کالیفرنیا در ۵ ناحیه این ایالت یعنی «سن دیگو، فرنسو، مادرا، سن برناردینو و فرنسو» وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

مقامات لس‌آنجلس همچنین برخی از مسیرهای کوهپیمایی و پیاده‌روی در جنگل‌ها را به علت گرمای بیش از حد و احتمال آتش‌سوزی بسته‌ و از مردم خواسته به دامنه‌ها و ارتفاعات جنگل‌ها نروند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی