شناسه خبر : 52788
تاریخ انتشار : 1399/05/15 15:21
انفجار بیروت؛ فرصتی رسانه ای برای حمله به ایران و حزب الله

انفجار بیروت؛ فرصتی رسانه ای برای حمله به ایران و حزب الله

انفجار روز گذشته بیروت که صدها کشته و زخمی برجای گذاشت، رسانه ها و قلم های مزدور وابسته به محور آمریکایی ـ عبری ـ عربی را برانگیخت تا بار دیگر در آب گل آلود تور ماهیگیری پهن کنند و به جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان حمله ور شوند.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: در حالی که دولت لبنان چندین بار از رسما تاکید کرد که انفجار بندر بیروت ناشی از انفجار ذخیره چند تنی ماده "نیترات" در یکی از مخزن های این بندر بوده که چند سال قبل از یکی از کشتی ها مصادره شده است، "سوسن الشاعر" مقاله نویس روزنامه الوطن بحرین (نزدیک و منسوب به دفتر پادشاهی) با نادیده گرفتن اظهارات رسمی یک دولت، در موضع گیری معاندانه مسبب این انفجار را ایران و حزب الله لبنان معرفی کرد و در یادداشتی توهین آمیز در صفحه توییتر خود آنها را مورد هجوم قرار داد.

الشاعر با بازنشر یک کلیپ ویدیویی  قدیمی از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سال ۲۰۱۹ که در آن استفاده از بندر بیروت برای انتقال سلاح به مقاومت را به شدت انکار می کند، نصر الله را دروغگو خوانده و در نتیجه گیری مضحک، بی مورد، خلاف واقع و در تضاد با اظهارات مسؤولین لبنان تاکید می کند که انفجار اخیر بیروت در یک مخزن اسلحه متعلق به حزب الله اتفاق افتاده است که نشانگر کذب بودن ادعاهای سید حسن نصر الله است.

وی همچنین پارا فراتر گذاشته و گستاخانه نوشت: "لبنان و لبنانی برای نصرالله اهمیتی ندارند، آنچه برای او مهم است رضایت سرور ایرانی‌اش است که نتیجه آن ۱۰۰ کشته و ۴۰۰۰ زخمی شده است، آیا خامنه ای سیراب شده یا هنوز نان او خشک است ؟" 

این مقاله نویس که در خصومت با انقلاب ۱۴ فوریه بحرین و شخصیت های برجسته آن از جمله "آیت الله شیخ عیسی قاسم" و "شیخ علی سلمان" ید طولایی دارد افزود: "اگر هوشیاری و همت نیروهای امنیتی بحرین نبود در بحرین هم شاهد انفجار مشابهی بودیم چرا که انبار کردن اسلحه در مناطق مسکونی عادت ایران است! همانطور که در سپتامبر سال ۲۰۱۵ انباری در بحرین کشف و ضبط شد!" 

الشاعر اضافه کرد: " به لبنان رحم کنید! هزاران بار آن را کشتید و ککتان نگزید! قتل چندین نفر دیگر سیرابتان می کند؟! لعنت به ایران و عواملش که زیباترین کشور عربی را منهدم کردند."


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی