شناسه خبر : 52600
تاریخ انتشار : 1399/05/09 16:13
هر سه قوه باید در برابر همکاری منافقین و شبکه ایران اینترنشنال واکنش نشان دهند

در گفتگو با «نورنیوز» مطرح شد؛

هر سه قوه باید در برابر همکاری منافقین و شبکه ایران اینترنشنال واکنش نشان دهند

یک نماینده مجلس گفت: هر سه قوه باید از ابزارهایی که در اختیار دارند برای مقابله با اقدامات براندازانه منافقین و شبکه‌های معاند مانند ایران اینترنشنال استفاده کنند.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: حسین عباس‌زاده ‌امامی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «نورنیوز» با اشاره به همکاری میان شبکه معاند ایران اینترنشنال با گروهک منافقین گفت: از نظر جمهوری اسلامی اقدام شبکه ایران اینترنشنال در پوشش گردهمایی منافقین محکوم است. این شبکه معاند و درصدد تضعیف جمهوری اسلامی است. رفتار اخیر این شبکه نیز در راستای اقدامات براندازانه است.

این نماینده مجلس با اشاره به ماهیت ایران اینترنشنال گفت: این شبکه در لندن از طریق رژیم آل سعود تقویت می‌شود. اقدامات این شبکه در پوشش گردهمایی منافقین و همچنین گفتگو با کسانی که در رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور 97 در اهواز اسباب کشتار مردم را فراهم کردند در جهت مقابله با جمهوری اسلامی است.

او در خصوص اقداماتی که برای برخورد با این گونه رفتارها باید صورت گیرد گفت: سه قوه باید از ابزارهایی که در اختیار دارند برای مقابله با این گونه اقدامات استفاده کنند. مجلس نیز با استفاده از ظرفیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید واکنش لازم را نشان دهد.

امامی به نقش گروه‌ها و تشکل‌های مردمی اشاره کرد و گفت: تشکل‌های مردمی که در کشور فعال هستند نیز باید پای کار آمده و نقش موثر خود را ایفا کنند. این گونه اقدامات می‌تواند مشت این شبکه‌ها و گروهک‌ها را باز کند. ما باید از همه ظرفیت‌ها برای محدود کردن این گونه اقدامات استفاده کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود و آمریکا آگاهانه از منافقین حمایت می‌کنند و از تمامی جنایات آنها در گذشته و حال آگاهی دارند. این کشورها با حمایت از این گروهک و امثال آنها به دنبال محدود کردن فعالیت‌های جمهوری اسلامی هستند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی