شناسه خبر : 52309
تاریخ انتشار : 1399/04/30 13:04
تأکید قالیباف بر مبنا قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب برای رسیدن به فهم مشترک

تأکید قالیباف بر مبنا قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب برای رسیدن به فهم مشترک

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در مجلس باید براساس یک فهم مشترک عمل کنیم و مهم‌ترین مبنا برای رسیدن به این فهم مشترک، نقشه راهی است که رهبر انقلاب تبیین کردند.

نورنیوزـ گروه سیاست: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و هیئت‌رئیسه، گفت: در مجلس باید براساس یک فهم مشترک عمل کنیم و مهم‌ترین مبنا برای رسیدن به این فهم مشترک، نقشه راهی است که رهبر انقلاب در پیام خود به مجلس و رهنمودهای ایشان براى نمایندگان مجلس تبیین کردند.

براساس این گزارش، همچنین برنامه‌ها و اقدامات مجلس با اولویت دادن وظایف نظارتی برای ثبات در بازار ارز، کنترل گرانی، مدیریت بحران کرونا، حمایت و عمق‌بخشی بازار بورس و هدایت نقدینگی به سمت تولید، پیگیری دیپلماسی اقتصادی، رصد مسائل مردم و پاسخگویی به مردم، رفع موانع تولید، پیگیری مسئله مسکن، بحران جمعیت، فعال کردن مجدد پروژه‌های  عمرانی، ترمیم حقوق بازنشستگان و درآمدهای اقشار ضعیف مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین حاضرین در نشست، بر مطالبه از دولت برای انجام وظایف خود در حل مسائل مردم تأکید کردند؛ مجلس یازدهم تاکنون بارها بر اولویت اقتصاد و معیشت مردم تأکید داشته است، اما این سوال مطرح است که  مجلس چگونه می‌خواهد این اولویت را رعایت کند؟ 

در همین زمینه جلسه هماهنگی روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و هیئت‌رئیسه با حضور رئیس مجلس دوشنبه‌ها ساعت 6 الی 8 صبح هر هفته برگزار می‌شود، در این جلسه بر اولویت حل مسائل مردم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم تأکید شد و اولویت‌های کمیسیون‌های تخصصی با تأکید بر این اولویت تعیین شد. 


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی