شناسه خبر : 51983
تاریخ انتشار : 1399/04/18 15:00
مطالبه جهانی از آژانس و شورای امنیت در قبال ادعای صهیونیست‌ها در قبال نطنز

مطالبه جهانی از آژانس و شورای امنیت در قبال ادعای صهیونیست‌ها در قبال نطنز

ادعای رسانه‌های صهیونیست که ارتباط نزدیکی با دستگا‌های نظامی و اطلاعاتی و سیستم سیاستی این رژیم دارند، درباره نقش این رژیم در حادثه نطنز در حالی مطرح می‌شود که یک سوال اساسی همچنان باقی است و آن عدم موضع گیری نهادهای مدعی خلع سلاح و امنیت جهان در برابر ادعاهای صهیونیستها است.

نورنیوزـ گروه سیاست: حمله به تاسیسات هسته ای و مراکزی که می‌تواند پیامدهای زیست محیطی و انسانی به همراه داشته باشد مغایر با تمام اصول امنیتی جهان است که نهادهایی همچون شورای امنیت سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعای مسئولیت مقابله با این تهدیدات را دارند، بر حفظ آن تاکید می‌کنند. اکنون این سوال مطرح است که چرا وقتی محافل رژیم صهیونیستی ادعای حمله سایبری به مراکزی همچون نطنز را مطرح می‌کنند این نهادها سکوت کرده و اقدامی برای مجازات مدعیان صورت نداده اند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی که با ادعای واهی عدم همکاری ایران اقدام به صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی در شورای حکام می‌کند، چگونه در برابر ادعای حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران سکوت کرده و این رژیم را مورد بازخواست قرار نمی‌دهد؟

چرا شورای امنیت در برابر این ادعا واکنش نشان نداده و خواستار پاسخگویی رژیم صهیونیستی برای رد یا اثبات ادعای رسانه‌هایش نشده است؟

اینگونه رفتارهای دوگانه و غیرمسئولانه آژانس و شورای امنیت یک بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر سیاسی کار بودن این نهادها را اثبات می‌سازد. نهادهایی که با این گونه رفتارها، زمینه ساز بدعتی خطرناک می‌شوند که با توجه به زرادخانه‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی معلوم نیست در آینده چه بحرانی برای جهان ایجاد نماید.

آژانس و شورای امنیت اکنون مسئولند که با بازخواست صهیونیست‌ها این مسئله را مشخص سازند که اگر این ادعاها صرفا یک ادعای رسانه‌ای بوده است، به جرم ایجاد فضای وحشت در جهان باید مجازات شوند و اگر هم ادعای آنها درست باشد باید پاسخگو اقدامات ضد امنیت جهانی که از آنها سر زده باشند.

راستی آزمایی ادعای صهیونیست‌ها نباید بهانه‌ای برای بازدیدهای نامتعارف و زیاده خواهانه و فشار بر ایران گردد بلکه آژانس و شورای امنیت با بازخواست و تحت فشار قرار دادن صهیونیست‌ها باید آنها را وادار به اعتراف نمایند. آنها باید این رژیم را در صورت واهی بودن ادعایشان به جرم تشویش و فریب افکار عمومی جهان بازخواست نمایند و در صورت تاکید ادعایشان نیز به جرم تهدید امنیت هسته‌ای جهان باید مجازت نمایند.

جامعه جهانی اکنون منتظر آن هستند تا ببینند که آژانس و شورای امنیت چه واکنشی به ادعای صهیونیستها خواهند داشت و براساس آن میزان اعتمادشان به این نهادها شکل خواهد گرفت که استمرار رفتار سوال برانگیز آنها قطعا نتیجه‌ای جز تشدید به بی اعتمادی جهانی به شورای امنیت و آژانس و مدعیان دروغین صلح و امنیت جهانی نخواهد بود.


سیاست روز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی