شناسه خبر : 51913
تاریخ انتشار : 1399/04/16 13:44
نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود

جانشین فرمانده کل ارتش:

نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما باید چنان خود را مجهز کنیم که دشمنان تحت تأثیر توان بازدارندگی‌مان قرار بگیرند.

نورنیوزـ گروه سیاست: امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم رونمایی از شبیه‌ساز هواپیمای «ایلیوشین» اظهار داشت: تعهد و تخصص دو بال پرواز نیروی هوایی ارتش است.

وی با اشاره به تلاش کارکنان نیروی هوایی ارتش، گفت: زندگی خلبانان امروز نشان از تعهد و تدینی دارد که ما در مشاغل دیگر کمتر آن را سراغ داریم.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: سربازی که بر مرز دانش حرکت می‌کند، می‌تواند دشمن را بشناسد، بر توانمندی‌های دشمن سیطره پیدا کند و از این طریق بر توان بازدارندگی بیافزاید؛ ما امروز در نیروی هوایی تخصص و تعهد را به‌طور توأمان و با هم می‌بینیم و می‌توانیم این نیرو را تخصص‌محور بدانیم؛ چراکه نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود و قادر به پاسخگویی به تهدیدات است.

امیر دادرس با اشاره به تحویل‌دهی هواپیما‌های بدون سرنشین در روز‌های آینده عنوان کرد: این هواپیماها می‌توانند بر توان دفاع دفاعی کشور بیافزایند.

وی با بیان اینکه این پیشرفت‌ها در سخت‌ترین شرایط تحریمی به دست آمده است، گفت: ما دشمن را به خوبی می‌شناسیم و بر اساس توانمندی‌های او تجهیزات مورد نیاز را تولید می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که در حوزه هوایی ساخته شده‌اند، به نوعی مکمل جنگنده‌های نظامی هستند و ما باید چنان خود را مجهز کنیم و متناسب با تهدیدات پیش رو توانمندی ایجاد کنیم که دشمنان تحت تأثیر توان بازدارندگی‌مان قرار بگیرند.


دفاع پرس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی