شناسه خبر : 51589
تاریخ انتشار : 1399/04/03 20:02
آغاز مرحله اول سناریوی ترامپ برای منحرف‌سازی اعتراضات ضدنژادپرستی

اختصاصی نورنیوز؛

آغاز مرحله اول سناریوی ترامپ برای منحرف‌سازی اعتراضات ضدنژادپرستی

اظهارات اخیر ترامپ در حالی مطرح می شود که چند روز پیش از آن «نورنیوز» بر اساس اطلاعات موثقی که به آن دست یافته از طراحی سلسله اقدامات هدفمند و برنامه‌ریزی شده در قالب یک سناریو از سوی ترامپ و نزدیکانش با هم‌فکری صهیونیست‌ها برای سوء استفاده از رخدادهای اعتراضی ضدنژادپرستی خبر داده بود.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا سه روز پیش در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد: اگر من در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ پیروز نشوم و «جو بایدن» رئیس جمهور شود، کل کشور به «مینیاپولیس» تبدیل خواهد شد.

ترامپ گفته؛ احساس می‌کنم اگر دموکرات‌ها وارد کاخ سفید شوند، عاقبت کشورمان به معنای واقعی کلمه رکود و افسردگی خواهد بود، شبیه چیزی که تاکنون شاهد آن نبوده‌اید.

این اظهارات ترامپ در حالی است که چند روز پیش از آن «نورنیوز» بر اساس اطلاعات موثقی که به آن دست یافته از طراحی سلسله اقدامات هدفمند و برنامه‌ریزی شده در قالب یک سناریو از سوی ترامپ و نزدیکانش با هم‌فکری صهیونیست‌ها برای سوء استفاده از رخدادهای اعتراضی ضد نژاد پرستی خبر داده بود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی «نورنیوز» کمپین انتخاباتی ترامپ با محوریت «جرد کوشنر» داماد وی در تلاشند تا با هدایت اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا به سمت اقدامات خشونت بار، ضمن ایجاد انحراف در این جنبش مردمی آن را به فرصتی برای بقای دولت ترامپ تبدیل کنند.

بر اساس این اطلاعات، طرح مذکور در نشست‌های مکرر «جرد کوشنر» داماد ترامپ و کارشناسان عملیات روانی رژیم صهیونیستی طراحی و سناریونویسی شده و بر همین اساس با هماهنگی «بنیامین نتانیاهو» گروهی از عناصر کارکشته برای هدایت تظاهرات وارد آمریکا شده‌اند.

در همین خصوص در جلسه محرمانه‌ای با حضور ترامپ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، مدیرعامل فیسبوک، مدیرعامل توییتر، کارشناسان اسرائیلی، جرد کوشنر و برخی اعضای کمپین تبلیغاتی ترامپ، سناریوهای اجرایی برای عملیاتی سازی این تصمیم تعیین و برای پیگیری مرحله ای نهایی شده است.

از سویی؛ «جان کری» وزیر خارجه دموکرات سابق آمریکا تحولات اخیر آمریکا را نوعی انقلاب خوانده و آن را نگران کننده توصیف کرده است.

به نظر می‌رسد؛ این اظهار نظر ترامپ تائیدی است بر سناریوی مذکور و ترامپ بر اساس مصوبات آن کمیته، افکار عمومی و سیاسیون آمریکایی را تهدید کرده است که در صورت عدم انتخابش در انتخابات ریاست جمهوری 2020، جامعه آمریکا به صورت ناامنی پیش خواهد رفت و روی آرامش را نخواهد دید.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی