شناسه خبر : 51272
تاریخ انتشار : 1399/03/21 20:15
عقب نشینی تاکتیکی جمهوری‌خواهان به‌دلیل گسترش اعتراضات ضدنژادپرستی

نورنیوز بررسی کرد؛

عقب نشینی تاکتیکی جمهوری‌خواهان به‌دلیل گسترش اعتراضات ضدنژادپرستی

جمهوری‌خواهان با توجه به رفتارهای غیر منطقی و محرک ترامپ در مواجهه با اعتراضات ضدنژادپرستی، خود دست به کار شده‌اند تا به هر شکل ممکن روند رو به گسترش این بحران را به نوعی مدیریت کنند.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: نمایندگان جمهوری‌خواه سنای آمریکا دیروز سه‌شنبه ۲۱ خردادماه اعلام کردند که مشغول تدوین طرحی برای اعمال اصلاحات در نیروی پلیس و رسیدگی به مشکل بی‌عدالتی نژادی هستند.

بنابر اعلام «میچ مک کانل»، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا، سناتور «تیم اسکات» از کارولینای جنوبی تنها عضو سیاهپوست این حزب در سنا، قرار است مسئولیت به سرانجام رساندن این طرح را برعهده داشته باشد.

هنوز جزئیاتی از این لایحه منتشر نشده اما پیش‌نویس دو صفحه‌ای از این لایحه که توسط سی‌ان‌ان منتشر شده شامل ایجاد هیئت‌های بررسی است و در آن شهروندان به سازمان‌های پلیس در بررسی حوادثی که در آن‌ها زور به کار برده شده، کمک می‌کنند.

سناتور «شلی کاپیتو»، یکی از اعضای کارگروه بررسی این لایحه در سنا گفت که این لایحه حداقل بر دو موضوع تمرکز اصلی دارد یکی  تمرکز بر اصلاحات پلیس و دیگری تمرکز بر تبعیض نژادی همراه با پیشنهاد اصلاحاتی در سیستم دادرسی کیفری.

به نظر می‌رسد؛ جمهوری‌خواهان با توجه به رفتارهای غیر منطقی و محرک ترامپ در مواجهه با این بحران فراگیر، خود دست به کار شده‌اند تا به هر شکل ممکن روند رو به گسترش اعتراضات را با یک تغییر تاکتیک، به نوعی مدیریت کنند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی