شناسه خبر : 51271
تاریخ انتشار : 1399/03/21 18:58
ادعای تهیه واکسن کرونا در آزمایشگاه مرگ!

نورنیوز بررسی کرد؛

ادعای تهیه واکسن کرونا در آزمایشگاه مرگ!

این مرکز هم اکنون وابسته به دفتر نخست وزیری و دارای ارتباط با وزارت امنیت است که بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، در راستای تولید سلاح‌های شیمایی و بیولوژیک فعالیت کرده و انواع میکروب و مواد شیمایی قاتل و پادزهر آنان را تولید می‌کند.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: اخیرا اخباری درباره «مرکز تحقیقات بیولوژیکی رژیم صهیونیستی» مطرح شد که در حال تولید واکسن کرونا است. این در حالی است که این مرکز سابقه بسیار بدی در کشتار و تهیه ابزار ترور در تاریخ حیاتش دارد.

ماجرا به زمانی بر می‌گردد که «بن گوریون» نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی با استخدام دانشمندان و دانشجویان، واحد علوم آزمایشکاهی را در ارتش این رژیم تاسیس کرد که به بخش‌های شیمی، بیولوژی و هسته‌ای تقسیم می‌شد.

او در تاریخ 2 فوریه 1948 میلادی در نامه‌ای به «ایهود آوریل» که اقدام به خرید اسلحه از اروپا می‌کرد از او خواست که تعدادی دانشمند یهودی از اروپای شرقی پیدا و برای این کار به او معرفی کند.

پس از منحل شدن واحد علوم، «مارکوس کلینبرگ» مرکز تحقیقات بیولوژیکی را در سال 1952 و در مکانی متعلق به خانواده فلسطینی «تاجی الشکری» که در سال 1948 به غزه مهاجرت کرده بودند ساخت.

این مرکز هم اکنون وابسته به دفتر نخست وزیری و دارای ارتباط با وزارت امنیت است که بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، در راستای تولید سلاح‌های شیمایی و بیولوژیک فعالیت کرده و انواع میکروب و مواد شیمایی قاتل و پادزهر آنان را تولید می‌کند. در این مرکز 300 دانشمند در حال فعالیت هستند.

معروف‌ترین آزمایش مشترک این مرکز با ارتش آمریکا انجام آزمایش پادزهر سیاه زخم به عنوان یکی از مهمترین سلاح‌های میکروبی بود که این مرکز همچنان درباره آن فعالیت می‌کند.

در روز 4 اکتبر 1992 یک هواپیمای باربری بوئینگ 200-747 بر روی یک ساختمان مسکونی در محله‌ای در جنوب آمستردام پایتخت هلند، مدتی کوتاه پس از برخاستن سقوط کرد و 43 نفر کشته شدند. این هواپیما 190 لیتر ماده Methyl Phosphonate برای این مرکز حمل می‌کرد که برای استفاده در سلاح بیولوژیک «گاز اعصاب سارین» قرار بود استفاده شود.

 ــ نمونه‌هایی از نقش مرکز تحقیقات بیولوژیکی در ترورها و جنایت‌ها:

از جمله ترورها و جنایاتی که این مرکز نقش مستقیم در آن داشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ تهیه سم لازم در عملیات ترور «خالد مشعل» از رهبران جنبش حماس در اردن در سال 1997 که توسط دو عامل موساد از طریق اسپری سم بر روی صورت او انجام شد. در آن زمان دولت اردن شرط آزادی این دو عامل موساد را ارسال پادزهر از سوی اسرائیل اعلام کرد که در نهایت هم بعد از ارسال، خالد مشعل در بیمارستان‌های اردن معالجه شد.

ـ ترور «ودیع حداد» در سال 1978 با سم تهیه شده توسط مرکز و تزریق آن در شکلات بلژیکی و رساندن آن توسط عامل موساد. در آن زمان «ییسرائیل هارتمن» ریاست این مرکز را به عهده داشت.

ـ ترور «یاسر عرفات» با سم طی 30 روز در سال 2004 میلادی که با محتویات تهیه شده توسط این مرکز انجام شد.

ـ ترور «محمود المبحوح» در دبی در سال 2010 با تزریق سم به وی که منجر به سکته قلبی شد و هدف این بود که اثری از ترور باقی نماند، اما تصاویر ترور و عوامل موساد توسط دوربین‌های امنیتی ثبت شد.

 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی