شناسه خبر : 50805
تاریخ انتشار : 1399/03/11 11:15
وزرای اقتصادی برنامه‌های خود برای «جهش تولید» را ارائه کنند

نماینده مردم اراک در مجلس:

وزرای اقتصادی برنامه‌های خود برای «جهش تولید» را ارائه کنند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: وزرای اقتصادی باید برنامه های خود برای «جهش تولید» را به مجلس ارائه کنند.

نورنیوزـ گروه جامعه: محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: روز گذشته هیئت رئیسه مجلس جلسه ای درباره امتیازبندی کمیسیون ها برگزار کرد در حالی که هنوز اعتبارنامه اعضای هیئت رئیسه تایید نشده بود.

وی افزود: تا زمانی که اعتبارنامه اعضای هیئت رئیسه تایید نشود آنها نمی توانند برای نمایندگان و همچنین تغییر فرآیند عضویت در کمیسیون ها تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز همه استحضار دارید تورم ۴۰ درصدی فشار زیادی روی اقشار ضعیف جامعه وارد کرده است و سوال بازنشستگان این است که چرا حقوق کارمندان ۵۰ درصد و حقوق آنها صرفا ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

آصفری بیان کرد: سه ماه از سال گذشته و هنوز وزرا برنامه های خود برای «جهش تولید» ارائه نکرده اند لازم است وزرای اقتصادی به مجلس دعوت شوند تا برنامه های خود را در این باره به مجلس ارائه کنند و همچنین بگویند در سال گذشته برای رونق تولید چه کرده اند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: در جلسه روز گذشته هیئت رئیسه و کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی ابتدا صلاحیت افراد بررسی شد و سپس ما وارد بررسی دستورالعمل امتیازبندی کمیسیون ها شدیم.

وی افزود: منتخبان در جایگاه منتخب هم می توانند به این مسائل ورود کنند و ایرادی در این باره و به خصوص ایرادی در مورد تعیین دستورالعمل تشکیل کمیسیون ها وجود نداشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در ابتدای جلسه از مرکز پژوهش ها دعوت کردیم گزارشی اقتصادی به نمایندگان ارائه کنند و قطعا در مراحل بعد هم از وزرا جهت ارائه گزارش به نمایندگان دعوت به عمل می آوریم.


مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی