شناسه خبر : 50628
تاریخ انتشار : 1399/03/07 19:00
دوره سه جلدی «رهنما»؛ ظرایف زندگی مرحوم علامه طهرانی منتشر شد

ظرایف یک زندگی سالم و الهی؛

دوره سه جلدی «رهنما»؛ ظرایف زندگی مرحوم علامه طهرانی منتشر شد

در دوره سه جلدی کتاب «رهنما»؛ ظرایف زندگی مرحوم علامه طهرانی سعی شده است، تا نکات و ظرائف یک زندگی الهی بیان شود.

نورنیوزـ گروه جامعه: مجموعه کتاب «رهنما» که در سه جلد به بیان ظرایف و ریزه‌کاری‌های یک زندگی سالم و الهی بر اساس زندگی شخصی و اجتماعی فقیه عارف مرحوم علامه آیت الله سیدمحمدحسین حسینی طهرانی می‌پردازد، منتشر شد.

علامه آیت الله حسینی طهرانی از معدود اعاظمی بودند که توانستند در عصر غیبت به لطف الهی و عنایت ولیّ الله الاعظم أرواحنا له‌الفدآء و به برکت تتلمذ نزد نوادر علما و فقهاء و اولیا کامل پروردگار چنان بر قلّه فقه الله الأکبر ظفر یافته و در آن مقام منیع متمکّن گردند که حتّی تصوّر آن برای غیر اهل الله میسور نخواهد بود.

رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود پیرامون ایشان فرموده اند: خبر رحلت عالم عامل ربّانی، و سالک مجاهد روحانی، آیةالله حاج سیدمحمدحسین طهرانی را با اندوه و افسوس بسیار دریافت کردم و عمیقاً متأسّف و مصیبت زده شدم. ایشان از جمله فرزانگان معدودی بودند که مراتب برجسته علمی را با درجات والای معنویّت و سلوک توأما دارا بودند، و در کنار فقاهت فنّی و اجتهادی، به فقه الله الأکبر نیز که از مقوله شهود و محصول تجربه حسّی و مجاهدت معنوی است نیز نائل گشته بودند. فقدان آن عزیز برای آشنایان و ارادتمندانشان خسارتی دردناک و غمی هائل است. این جانب با قلبی اندوهگین و ملول به شما آقازادگان محترم و والده محترمه و دیگر فرزندان و اخوان و کسان و نزدیکان و نیز دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم، و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و حشر با احبّه و اولیا را مسألت می‌کنم.

جلد اول کتاب به مباحث چگونگی سیر و سلوک و ضروریات مسیر حرکت به‌سوی خداوند می‌پردازد.

جلد دوم مشتمل بر مباحث فردی و خانوادگی است که چگونگی یک زندگی سالم و الهی در آن بیان شده است.

در جلد سوم مخاطب می‌خواند که برای حرکت به سوی خداوند، باید مراودات اجتماعی و سیاسی خود را چگونه تنظیم کند.

در این دورۀ سه جلدی سعی شده است، تا نکات و ظرایف یک زندگی الهی بصورت پاسخ به سوالات مهم و اساسی بیان شود.

قیمت این دورۀ سه جلدی ۱۱۰ هزار تومان است.


مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی