شناسه خبر : 50598
تاریخ انتشار : 1399/03/07 10:20
سقوط آزاد سبد رای ترامپ

سقوط آزاد سبد رای ترامپ

قبل ازشیوع کرونا در امریکا، ترامپ پیوسته به دستاورد‌های اقتصادی خود در پایین آوردن نرخ بیکاری و رونق بازار سهام و صنعت نفت و گاز مباهات می‌کرد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: قبل ازشیوع کرونا در امریکا، ترامپ پیوسته به دستاورد‌های اقتصادی خود در پایین آوردن نرخ بیکاری و رونق بازار سهام و صنعت نفت و گاز مباهات می‌کرد اما با شیوع کرونا، به نظر می رسد همه این‌ها یکباره در معرض نابودی قرار گرفته است.

بیکاری، به شکل چشمگیری افزایش یافته، بازار سهام شاهد خسارت‌های سنگینی بوده و صنعت نفت و گاز در اثر فروپاشی تاریخی قیمت‌های جهانی نفت در معرض ورشکستگی قرار گرفته است.

افزایش فاجعه بار آمار تلفات انسانی ناشی از کرونا که افکار عمومی این کشور بخش مهمی از ان را ناشی از بی کفایتی دولت ترامپ می داند نیز به مشکلات پیش گفته اضافه شده است.

در این شرایط بررسی جدید موسسه بروکینگز نشان داده دونالد ترامپ جایگاه خود را در ایالت‌های کلیدی (ایالت هایی که هیچ‌کدام از دو حزب اصلی و نامزدهای آنان پشتیبانی قاطع در آن ندارند و نقشی کلیدی در رای آوردن ساکن بعدی کاخ سفید خواهند داشت ) نسبت به ایالت‌های یک‌پارچه دموکرات یا جمهوری‌خواه، از دست داده است.

 جو بایدن در ۵ ایالت از ۶ ایالت محل رقابت اصلی شامل پنسیلوانیا، میشیگان، ویسکانسین، فلوریدا و آریزونا پیشتاز است و در کارولینای شمالی هم پابه‌پای ترامپ پیش می‌رود.
 این ایالت ها به احتمال زیاد تبدیل به «ایالات رقابتی» یا «ایالات‌میدان نبرد» خواهند شد. 

در ایالت‌های اوهایو، آیووا و جورجیا که ترامپ باید با فاصله از رقیبش جلو باشد، رقابت تنگاتنگ است.


نورنیوز
کلید واژگان
کروناترامپجو بایدن
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی