شناسه خبر : 50554
تاریخ انتشار : 1399/03/06 14:01
اسرائیل توان مقابله با حملات موشکی در جنگ آتی را ندارد

اسرائیل توان مقابله با حملات موشکی در جنگ آتی را ندارد

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت موشکی دشمنان این رژیم، اعلام کرد که اسرائیل قدرت لازم برای مقابله با حملات علیه جبهه داخلی خود را ندارد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: «اسحاق بریک»، یکی از ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت که این رژیم قدرت دفاعی در جبهه داخلی در جریان جنگ های آتی را از دست داده است.

وی در ادامه افزود: بعد از گذشت ۱۴ سال از جنگ دوم لبنان، اسرائیل خود را در برابر حملات گسترده از شمال و جنوب بی دفاع می بیند. از آن زمان تاکنون قدرتها افزایش یافته و قواعد درگیری در منطقه نیز تغییر کرده است.

این ژنرال صهیونیست اعلام کرد: دشمنان ما به خوبی این مسأله را می دانند و نسبت به نابودی اسرائیل با وجود ۲۰۰ هزار موشک در انبارهای خود بسیار امیدوارند.

وی در ادامه گفت: اسرائیل هیچ واکنش نظامی مناسبی در برابر سیستم ایجاد این موشک ها از خود نشان نداده است. در جنگ آتی روزانه حدود ۳ هزار موشک به جبهه داخلی در اسرائیل شلیک خواهد شد. این موشکها بسیار دقیق بوده و کلاهک های انفجاری حمل می کنند.

پیش از این نیز، مقامات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی بارها بر ناتوانی این رژیم در برابر حملات موشکی در هر جنگ آتی هشدار داده بودند.


خبرگزاری مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی