شناسه خبر : 50389
تاریخ انتشار : 1399/03/03 08:30
ترامپ در دوگانه سلامت - معیشت به جو بایدن باخت

نور نیوز بررسی می کند:

ترامپ در دوگانه سلامت - معیشت به جو بایدن باخت

: تازه ترین نظر سنجی "فاکس نیوز" رسانه محبوب ترامپ که با هدف ارزیابی دیدگاه شهروندان امریکایی بر اساس دوگانه معیشت- سلامت و اثر هریک از گزاره های فوق بر انتخاب رییس جمهور آینده آمریکا انجام شده شرایط نگران کننده ای را برای ترامپ پیش بینی کرده است.

نور نیوز- گروه بین الملل: دوگانه معیشت و سلامت پس از شیوع ویروس کرونا به اصلی ترین دغدغه مردم جهان تبدیل شده است.

اگر سلامت را به معنی "زنده ماندن" و معیشت را ترجمان " زندگی کردن" بدانیم باید گفت همه ابناء بشر زنده ماندن را مقدمه زندگی کردن می‌دانند و از این رو اصلی ترین اولویت آنها "سلامت" است.

"فاکس نیوز" رسانه محبوب ترامپ به تازگی اقدام به نظرسنجی با هدف ارزیابی دیدگاه شهروندان امریکایی بر اساس دوگانه معیشت- سلامت و اثر هریک از گزاره‌های فوق بر انتخاب رییس جمهور آینده آمریکا کرده است.

یافته‌های حاصل از نظرسنجی فاکس نیوز نشان می‌دهد که اکثر رأی دهندگان آمریکایی مانند شهروندان سایر کشورهای جهان، نگران همه‌گیری ویروس کرونا و اقتصاد هستند.

بر اساس این نظرسنجی شهروندان آمریکا در مورد مبارزه با کرونا یا همان گزاره "سلامت" به "جو بایدن"، و در مورد مسائل اقتصادی یا به تعبیر دیگر گزاره "معیشت" با فاصله کمی دونالد ترامپ تمایل دارند.

شمار رأی دهندگانی که به جو بایدن در حوزه سلامت عمومی بیشتر از دونالد ترامپ اعتماد دارند ۱۷ درصد و در مورد مبارزه با ویروس کرونا ۹ درصد بیشتر هستند.

بر اساس این نظرسنجی، تعداد پرسش‌شوندگانی هم که اعتقاد دارند معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا می‌تواند در برابر چین عملکرد بهتری از رئیس جمهور کنونی داشته باشند، ۶ درصد بیشتر از کسانی است که بر عکس آن فکر می‌کنند.

ترامپ در مورد مسائل اقتصادی بر رقیب دموکرات خود با فاصله نه چندان زیاد برتری دارد و کسانی که او را در این حوزه کارآمدتر می‌بینند ۳ درصد بیشتر هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که با توجه به اولویت داشتن سلامت بر معیشت شانس جوبایدن می‌تواند با تمرکز بر این موضوع از ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور پیشی بگیرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی