شناسه خبر : 50351
تاریخ انتشار : 1399/03/02 11:56
رژیم صهیونیستی ماشین کشتار جمعی انسان‌ها است

وزارت امور خارجه:

رژیم صهیونیستی ماشین کشتار جمعی انسان‌ها است

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رشته توئیت‌هایی در روز جهانی قدس، رژیم صهیونیستی را ماشین کشتار جمعی انسان‌ها توصیف کرد.

نورنیوزـ گروه سیاسی: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رشته توئیتی را در آستانه روز جهانی قدس با موضوع نسل کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

در این توئیت های انتشار یافته به زبان انگلیسی در صفحه توئیتر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمده است:

1- رژیم صهیونیستی اسرائیل در ذات خود یک ماشین کشتار انسان ها است که بدون هیچ ضابطه و قانونی جان فلسطینیان را می گیرد و آن ها را قربانی می کند. رزان النجار 20 ساله یک نیروی امدادی داوطلب از باریکه غره بود که در سال 2018 میلادی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد. نیروهای بی رحم اسرائیلی او را از عمد مورد هدف قرار دادند.

2- رژیم آپارتاید اسرائیل تجربه عظیمی در هدف قرار دادن کودکان بی گناه فلسطینی دارد. تمامی کودکان شهید غیرمسلح بوده و صرفا در جستجوی آزادی و عدالت بودند، اما بدون هیچ قاعده ای از سوی نیروهای اسرائیلی هدف گلوله قرار گرفتند. این مثالی شنیع از جنایت جنگی است.

3-زنان و کودکان فلسطینی دردکشیده و در بنداسارت، قربانیان اصلی قساوت رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند. آن ها در حالی که بدون هرگونه توجیهی بصورت دسته جمعی در بازداشتگاه های اسرائیلی نگهداری می شوند، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بصورت دوره ای شکنجه می شوند. آن ها سریعا باید آزاد شوند.

4- شکنجه نظام مند، جزیی از دی ان ای (بن مایه) اسرائیل به شمار می آید. اسرائیل یک رژیم صهیونیستی خشونت طلب با سیاست سنتی شکنجه تا حد مرگ فلسطینیان بیگناه است. شکنجه نظام مند اسرائیل در مغایرت با هر حقوق، حتی حقوق بدوی و همچنین حقوق بنیادین بشر است. این یک اقدام بربریتی و سبعانه است.

5- اشغالگری به مثابه بن مایه اسرائیل آپارتاید است. با این حال، نسل جوان تر فلسطین به اندازه کافی شجاع است که دیگر اشغالگری را تحمل نکند. عهد تمیمی یک فعال 19 ساله ای است که الگوی جنبش ملی آزادسازی اراضی است.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی