شناسه خبر : 50223
تاریخ انتشار : 1399/02/31 11:19
قدس فراموش نخواهد شد و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند/ در مبارزه با کرونا تقریبا به مرز مهار رسیده‌ایم

رئیس جمهور:

قدس فراموش نخواهد شد و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند/ در مبارزه با کرونا تقریبا به مرز مهار رسیده‌ایم

رئیس جمهور گفت: قدس فراموش نخواهد شد و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند و سرزمین فلسطین آزاد خواهد شد و ما این ظلم و ستم و تجاوز را نمی‌پذیریم.

نورنیوزـ گروه سیاست: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه دولت طی سخنانی درباره روز قدس اظهار داشت: این باور ماست که حق در برابر باطل پیروز خواهد شد، درست است که فشارهای زیادی بر مردم فلسطین وارد می‌شود و آمریکا هر روز توطئه جدیدی طراحی می‌کند ولی پیروزی نهایی فراخواهد رسید و ما این روز مهم را گرامی می‌داریم. قدس فراموش نخواهد شد و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند و سرزمین فلسطین آزاد خواهد شد و ما این ظلم و ستم و تجاوز را نمی‌پذیریم.

وی افزود: ما در امر مبارزه با کرونا پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم و سه ماهه و چند روزِ نفس‌گیری برای کادر درمان و خانواده‌هایی که عزیزان‌شان در بیمارستان بودند و  هم‌چنین برای کسانی که عزیزان خود را از دست دادند و نتواسنتند حتی مجلس ترحیمی برای آنان برگزار کنند و ما به آنها تسلیت گفته و می‌گوییم که در غم آنها شریک هستیم.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: در این سه ماه، قدم به قدم در حال پیشرفت بودیم و عقب نشینی نداشتیم و در جمع پیشرفت خوبی در برابر این ویروس خطرناک داشتیم و تقریبا به مرز مهار رسیدیم.


پایگاه اطلاع رسانی دولت
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی