شناسه خبر : 49814
تاریخ انتشار : 1399/02/26 17:48
نگرانی از موج مسافران عید فطر و شیوع کرونا

نگرانی از موج مسافران عید فطر و شیوع کرونا

فرماندار محمودآباد با پیش‌بینی موج گسترده مسافرت طی تعطیلات عید فطر به شهرهای ساحلی مازندران، نسبت به افزایشی شدن شیوع کرونا در استان هشدار داد.

نورنیوزـ گروه جامعه: علیرضا شریعت در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به مرور نگرش مردم به این ویروس عوض شده است و در حال حاضر مردم نسبت به این ویروس خونسردانه برخورد می‌کنند.

وی اظهار کرد: استان مازندران و به خصوص شهرهای گردشگرپذیر آن از جمله محمودآباد از مستعدترین مناطق برای شیوع ویروس کرونا است.

شریعت افزود: شهرستان‌های ساحلی با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های استانی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تعطیلات خرداد ۹۹ با خیل عظیمی از جمعیت مواجه خواهند شد و در این شرایط به مراقبت بیشتری نیاز است.

فرماندار محمودآباد بیان کرد: در حال حاضر در دوران پساکرونا به سر نمی‌بریم بلکه در دوران کرونا هستیم و لازم است پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود تا زحمات کادر درمانی هدر نرود.

شریعت گفت: وضعیت استان مازندران زرد است و اگر فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود با توجه به تعطیلات پیش‌رو و بی‌توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی امکان تغییر وضعیت استان به قرمز وجود دارد.

وی افزود: نه تنها زیرساخت‌های سلامت و درمان شهرهای ساحلی قدیمی و نامناسب است، بلکه شیوع دوباره ویروس کرونا خسارات سنگینی به بخش گردشگری محمودآباد وارد خواهد کرد.

فرماندار محمودآباد خواستار اتخاذ تدابیر جدی درباره ورود مسافران شد و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم مازندران و گردشگری آن بار دیگر وارد پیک کرونایی شود.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی