شناسه خبر : 49667
تاریخ انتشار : 1399/02/23 23:02
انگلیس رکورد دار قربانیان کرونا در اروپا

انگلیس رکورد دار قربانیان کرونا در اروپا

شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در انگلیس به 40 هزار تن رسیده است.

نورنیوزـ گروه سیاسی: به نقل از خبرگزاری رویترز بر اساس آخرین آمار رسمی تعداد کل قربانیان کرونا در انگلیس در حال حاضر به بیش از ۴۰ هزار تن رسیده است که بیشترین آمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در اروپا را به خود اختصاص می‌دهد.

این آمار سؤالات بسیاری را در مورد نحوه برخورد بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در مقابله با ویروس همه‌گیر کرونا مطرح می‌کند.

آمارهای رسمی منتشر شده از سوی دفاتر آمار ملی انگلیس و ولز تا تاریخ ۳ مه نشان‌دهنده‌ی ۳۸ هزار و ۲۸۹ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور بوده است.

بر اساس آخرین آمار از آن زمان به بعد حداقل ۲ هزار و ۲۵۱ تن در بیمارستان‌های انگلیس جان خود را از دست داده‌اند که شمار جان‌باختگان کرونا را در روز سه شنبه به بیش از ۴۰ هزار نفر رسانده است.

در ماه مارس، مشاور ارشد علمی بریتانیا اعلام کرده بود که اگر شمار قربانیان کرونا در کشور را زیر ۲۰ هزار نفر کنترل کنند، نتیجه‌ی بدست آمده مناسب و قابل قبول خواهد بود. این در حالی است که در ماه آوریل اعلام شد که بدترین سناریوی دولت انگلیس رسیدن میزان تلفات کرونا به ۵۰ هزار نفر است که با این روند افزایش جان‌باختگان در انگلیس دور از ذهن نخواهد بود.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی