شناسه خبر : 49404
تاریخ انتشار : 1399/02/21 12:25
اقدامات جدید تل‌آویو برای گسترش اراضی اشغالی

اقدامات جدید تل‌آویو برای گسترش اراضی اشغالی

گزارش منتشر شده از سوی سازمان آزادیبخش فلسطین بیانگر اقدامات رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی است.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: گزارش‌های منتشر شده از سوی دفتر ملی دفاع از فلسطین و مقاومت در برابر شهرک سازی های وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین، نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی با وجود واکنش‌های منفی داخلی، عربی و بین‌المللی اقدام به الحاق بخش‌هایی از اراضی فلسطین به مناطق تحت اشغال خود می‌کند.

در این گزارش آمده است که به تازگی مقامات رژیم صهیونیستی با گسترش مساحت شهرک افرات میان بیت لحم و الخلیل موافقت کرده‌اند.

دستور این اقدام به صورت فوری و مستقیم توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

لازم به ذکر است که این اقدام تنها چند روز قبل از سفر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی انجام شد تا نشان داده شود که این سیاست مشترک میان دولت آمریکا و کابینه جدید رژیم صهیونیستی است. در واقع این مسئله نشان دهنده هدف سفر وزیر خارجه آمریکا است.

مقامات رژیم صهیونیستی به تازگی نیز با ساخت شهرک‌های جدید با نام تله النسور در اراضی که اشغالگران آنها را به مناطق تحت اشغال خود اضافه کرده‌اند موافقت کرده‌اند، به طوری که این مسئله می‌تواند بیت لحم را از روستاهای اطراف آن جدا کند.

تل آویو همچنین با پروژه‌ای که بر اساس آن بخشی از الخلیل مصادره می‌شود تا شهرک‌نشینان به راحتی بیشتر به حرم ابراهیمی بروند موافقت کرده است.

تمام این اقدامات بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی در مسیر الحاق بخش‌های بیشتری از کرانه باختری به اراضی اشغالی قدم بر می‌دارد.

می گولان یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی نیز به تازگی پیش نویس قانون اجرای حاکمیت این رژیم بر شهرک‌های کرانه باختری را ارائه داده است. در این منطقه هزاران شهرک نشین حضور دارند.


خبرگزاری مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی