شناسه خبر : 48922
تاریخ انتشار : 1399/02/13 00:24
باید در مشکلات خود صبر پیشه کنیم

باید در مشکلات خود صبر پیشه کنیم

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی جمعه شب خود به فضیلت ماه رمضان پرداخت و صحبت در خصوص موضوعات سیاسی را به سخنرانی خود در دوشنبه هفته جاری موکول کرد.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: سید حسن نصرالله سخنرانی جمعه شب خود را به صحبت درباره موضوعات مذهبی و فضیلت ماه مبارک رمضان اختصاص داد و افزود که در مورد مسائل سیاسی دوشنبه این هفته سخنرانی خواهد کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان معمولاً در این سخنرانی‌های خود به مسائل عبادی مربوط به ماه مبارک رمضان و هم چنین آخرین تحولات سیاسی می‌پردازد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان جمعه شب خود روز کارگر را تبریک گفت و اعلام کرد که در مورد مسائل سیاسی در سخنرانی عصر دوشنبه (۱۵ اردیبهشت) که قرار است ساعت ۱۷ به وقت لبنان (۱۸:۳۰ به وقت تهران) ایراد شود، صحبت خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله در سخنرانی گفت: صبر و بردباری امری ستایش شده است و خداوند خصلت صبر در مؤمنان و مجاهدان را می‌ستاید و این نشانگر جایگاه صبر نزد پروردگار است.

سید حسن نصرالله افزود: اگر می‌خواهیم خداوند را دوست داشته باشیم باید صبر کنیم چرا که خداوند صابران را دوست دارد. بنابراین باید در مشکلات خود صبر پیشه کنیم.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: خداوند در آیات متعددی می‌فرماید که خداوند با صابران است و این به معنای آن است که خداوند می‌گوید ای زنان و مردان صبور من با شما هستم. این برای انسان چه مقدار تکیه گاه است؟ چقدر برای انسان صبور کرامت و شرف است؟

سید حسن نصرالله با بیان اینکه انسان باید در مشکلات خداوند را یاد کند، تصریح کرد: بزرگترین چیزی که انسان از لحاظ عقلی و روحی می‌تواند به آن برسد این است که بداند خداوند همراه اوست.

در حال تکمیل...


المنار
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی