شناسه خبر : 48268
تاریخ انتشار : 1399/01/31 16:40
ممنوعیت مزارع مرغ مادری در معدوم سازی جوجه‌های یکروزه

دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه:

ممنوعیت مزارع مرغ مادری در معدوم سازی جوجه‌های یکروزه

به مزارع مرغ مادری که با مصوبه انجمن جوجه یکروزه همکاری نکرده‌ و اقدام به تولید جوجه یک روزه کرده‌اند اطلاع داده می‌شود به هیچ عنوان مجاز به معدوم کردن جوجه‌های تولیدی نیستند و در صورت انجام این موضوع و به لحاظ حفظ حقوق حیوانات تمام عواقب آن به عهده شرکت‌های خاطی است

نامه دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه به تولیدکنندگان این حوزه آمده است: "ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مزارع مرغ مادر کشور در اجرای مصوبه انجمن جوجه یکروزه مبنی بر عدم تولید جوجه یک روزه در مورخ ۹۹.۱.۳۰ و۹۹.۱.۳۱ که با حذف تخم مرغ در دستگاه ستر انجام شد، متاسفانه افرادی با دلایل سیاسی مغرضانه سعی در بهره‌برداری سیاسی از این موضوع دارند و در شبکه های خارجی معاند موضوع را به عنوان معدوم نمودن جوجه ها نمایش دادند.

لذا از این طریق به مزارع مرغ مادری که با مصوبه انجمن همکاری ننموده‌اند و اقدام به تولید جوجه یک روزه نموده اند اطلاع داده می‌شود به هیچ عنوان مجاز به معدوم نمودن جوجه های تولیدی نمی باشند و در صورت انجام این موضوع و به لحاظ حفظ حقوق حیوانات تمام عواقب آن به عهده شرکت‌های خاطی می باشد. ضمنا شرکت‌های مذکور به دلیل تخطی از مصوبه انجمن پاسخگوی اعمال خود خواهند بود. "


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی