شناسه خبر : 48265
تاریخ انتشار : 1399/01/31 16:11
ابتلای بیش از 1300 زندانی به کرونا تنها در یک ایالت آمریکا

ابتلای بیش از 1300 زندانی به کرونا تنها در یک ایالت آمریکا

تنها در ایالت اوهایو آمریکا، کشوری که بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در جهان را دارد، بیش از 1300 زندانی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

در آمریکا که بدترین میزان شیوع ویروس کرونا در جهان را تجربه می‌کند تنها در سه زندان ایالت اوهایو، بیش از ۱۳۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند. به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌ان‌ان»، در حال حاضر آزمایش گسترده ابتلا به ویروس کرونا در سه زندان «ماریون»، «پیکاوی» و «فرانکلین» در جریان است و افراد مبتلا به این بیماری از دیگر زندانیان جدا شده‌اند. به گفته سخنگوی سازمان زندان‌های اوهایو، تا کنون ۱۰۵۷ زندانی در مرکز ماریون، ۲۰۲ زندانی در مرکز پیکاوی و ۱۰۱ زندانی در مرکز فرانکلین، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در این زندان‌ها، فعالیت‌های داوطلبانه و ملاقات برای تمامی زندانیان لغو شده است و ملاقات‌های ویدئویی و تلفنی جایگزین آن شده است. همچنین این زندان‌ها از پذیرش مجرمین دارای علائم ویروس کرونا خودداری کرده و از زندانیانی که قرار است آزاد شوند تست کرونا گرفته می‌شود. زندانیان جدید‌الورود نیز به‌مدت ۵ هفته تحت قرنطینه قرار می‌گیرند.

به گفته «ملانی آماتو» سخنگوی اداره بهداشت اوهایو، تنها در زندان ماریون، ۱۰۳ مورد ابتلا مربوط به کارکنان این مرکز است و یکی از این کارکنان نیز جان خود را از دست داده است. با این حال آمار دقیق‌تری از قربانیان ویروس کرونا در این زندان وجود ندارد. شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا روز یکشنبه، بیش از ۷۳۸ هزار نفر و شمار قربانیان این بیماری بیش از ۳۹ هزار نفر اعلام شده است.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی