شناسه خبر : 48167
تاریخ انتشار : 1399/01/29 20:58
قصد داعش برای توزیع ماسک‌های آلوده در برخی مناطق عراق

قصد داعش برای توزیع ماسک‌های آلوده در برخی مناطق عراق

شبکه المیادین به نقل از منابع امنیتی عراق درباره قصد داعش برای توزیع ماسک‌ها و تجهیزات پزشکی آلوده در برخی مناطق این کشور هشدار داد.

شبکه المیادین به نقل از منابع امنیتی عراق درباره قصد داعش برای توزیع ماسک‌ها و تجهیزات پزشکی آلوده در برخی مناطق این کشور هشدار داد. منابع عراقی از قصد داعش برای توزیع تجهیزات پزشکی و ماسک‌های آلوده توسط تیم‌های پزشکی تقلبی خبر داد. شبکه المیادین به نقل از منابع عراقی آورده است:« تروریست‌های داعش می‌خواهند مقادیری تجهیزات پزشکی و ماسک در تعدادی از روستاها و مناطق مورد مناقشه توزیع کنند».

المیادین به نقل از منابع امنیتی آورده است: «ما در اقدامی پیشگیرانه به غیرنظامیان هشدار می‌دهیم ار ارتباط گرفتن با افراد یا گروه‌های ناشناس بپرهیزند». از زمان شیوع کرونا در کشور عراق و مشغولیت بخشی از نهادهای امنیتی به نظارت بر اجرای مقررات و ضوابط مبارزه با شیوع کرونا از جمله اجرای قانون منع آمد و شد در شهرها و روستاها، تروریست‌ها از این شرایط سوء استفاده کرده و حملات خود را در برخی مناطق از جمله در استان‌های کرکوک، دیالی و صلاح الدین که کانون حضور هسته‌های خفته داعش است، افزایش داده‌اند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی