شناسه خبر : 48143
تاریخ انتشار : 1399/01/29 17:18
ثبت‌نام در سامانه اصناف و صنایع تمدید شد

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:

ثبت‌نام در سامانه اصناف و صنایع تمدید شد

در پی درخواست برخی اصناف، صنایع و سازمان‎ها، ثبت‎نام در سامانه اصناف و صنایع طرح فاصله‎گذاری اجتماعی مقابله با کرونا تا ساعت 24 روز جمعه پنجم اردیبهشت 1399 تمدید شد.

به گزارش وزارت بهداشت، احمد جنیدی درباره تمدید مهلت ثبت نام اصناف در سامانه وزارت بهداشت بیان کرد: در پی درخواست برخی اصناف، صنایع و سازمان‌ها، ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۹ تمدید شد. وی توضیح داد که همه صاحبان مشاغل شامل اصناف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و نظایر آن باید تا این تاریخ در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت ثبت نام کنند. به گزارش ایرنا، رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشتر گفت که اصناف و صنایع تا ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین فرصت دارند تا برای اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در سامانه ثبت‌نام کنند. وی ادامه داد: مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی، سینماها، جشنواره‌ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود. جنیدی افزود: پس از پایان این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده‌اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد. تا ظهر پنجشنبه، ۷۷۹۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور به ۴۸۶۹ نفر رسیده است.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی