شناسه خبر : 48140
تاریخ انتشار : 1399/01/29 16:55
کانال 12 اسرائیل: مقامات اسرائیلی از ماهها پیش از شیوع کرونا مطلع بودند؛ ولی کاری نکرند

کانال 12 اسرائیل: مقامات اسرائیلی از ماهها پیش از شیوع کرونا مطلع بودند؛ ولی کاری نکرند

کانال 12 رژیم صهیونیستی مدعی شد که دولت آمریکا در نیمه ماه نوامبر سال گذشته میلادی در یک گزارش سری به رژیم صهیونیستی و کشورهای عضو ناتو در خصوص خطر شیوع کرونا هشدار داده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد که دولت آمریکا در نیمه ماه نوامبر سال گذشته میلادی در یک گزارش سری به رژیم صهیونیستی و کشورهای عضو ناتو در خصوص خطر شیوع کرونا هشدار داده است. به نوشته اسپوتنیک، بنابر گزارش این شبکه، دولت آمریکا در خصوص یک «بیماری ناشناخته» در ووهان چین به اسرائیل و دیگر همپیمانان خود هشدار بود. پس از این هشدار، ارتش رژم صهیونیستی نشست فوری برگزار کرده و در خصوص کارهایی که می‌توان در قبال این بیماری انجام داد و تأثیراتی که می‌تواند بر این رژیم و کشورهای عربی منطقه بگذارد، به بحث پرداخته است.

شبکه ۱۲ اسرائیل در ادامه گفت که اطلاعات رسیده از آمریکا علاوه بر فرماندهان ارتش به اطلاع دیگر مقامات این رژیم از جمله وزارت بهداشت نیز رسیده بود اما آن‌ها هیچ اقدامی در پیش نگرفتند. وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گزارش داد، تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در فلسطین اشغالی طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به حدود سیزده هزار نفر رسیده است. این در حالی است که گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد. (جزئیات بیشتر)


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی