شناسه خبر : 47993
تاریخ انتشار : 1399/01/27 17:22
هشدار جمهوری‌خواهان درباره اتمام قریب‌الوقوع بودجه حمایتی در برابر کرونا

هشدار جمهوری‌خواهان درباره اتمام قریب‌الوقوع بودجه حمایتی در برابر کرونا

نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره و مقامات دولتی آمریکا هشدار دادند بودجه‌ای که برای کمک به شرکت‌های کوچک در مقابل شیوع ویروس کرونا اختصاص داده شده بود، در حال اتمام است

نمایندگان جمهوری خواه کنگره و مقامات دولتی آمریکا، هشدار دادند: پول طرح تخصیص کمک به شرکت‌های کوچک برای مقابله با تبعات منفی اقتصادی شیوع کرونا، در حال اتمام است. آنها خواستار موافقت دموکرات‌ها برای تصویب بودجه اضطراری جدید برای اضافه شدن به این طرح هستند. میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا، هشدار داد: پول این طرح 349 میلیارد دلاری این هفته به پایان می‌رسد مگر آنکه دموکرات‌ها موافقت کنند یک بسته 250 میلیارد دلاری وام، که امکان بلاعوض شدن داشته باشد، به این طرح اضافه شود.

دموکرات‌ها هم موافق این طرح 250 میلیارددلاری هستند اما می‌خواهند قانون تصویب آن گسترده‌تر بوده و شامل کمک به شرکت‌های روستایی، بیمارستان‌ها، و افراد فقیر در قالب آن هستند که جمهوری‌خواهان با آن مخالفت می‌کنند. مک‌کانل،‌می‌گوید: حالا برای پافشاری روی انجام مذاکرات مجدد و یا اولتیماتوم دادن نیست. لری کدلوف، مشاور ارشد اقتصادی رئیس‌جمهوری آمریکا، می‌گوید: پرداخت یک میلیون وام با مجموع ارزش 250 میلیارد دلار، به تصویب رسیده که معادل 70درصد کل بودجه اختصاص داده شده، در طرح است. وی همچنین هشدار داد: بودجه کمک به شرکت‌های کوچک طی روزهای آینده تمام خواهد شد. علیرغم تمام این اظهارات، اما نانسی پلوسی، رهبر دموکرات مجلس، این کشور تاکید کرد که دموکرات‌ها همچنان مخالف پیشنهاد جمهوری خواهان هستند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی