شناسه خبر : 47768
تاریخ انتشار : 1399/01/25 16:46
زخمی شدن 2 نظامی صهیونیست/ واکنش حماس به بازداشت یک رهبر ملی در قدس

زخمی شدن 2 نظامی صهیونیست/ واکنش حماس به بازداشت یک رهبر ملی در قدس

منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند که یک جوان فلسطینی وارد یک مقر نظامی ارتش این رژیم شد و با سلاح سرد دو نظامی را زخمی کرد. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این فلسطینی در تلاش برای دستیابی به سلاح از داخل این مقر بوده است و بعد از زخمی کردن دو نظامی، موفق به ترک محل شده است.

منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند که یک جوان فلسطینی وارد یک مقر نظامی ارتش این رژیم شد و با سلاح سرد دو نظامی را زخمی کرد. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این فلسطینی در تلاش برای دستیابی به سلاح از داخل این مقر بوده است و بعد از زخمی کردن دو نظامی، موفق به ترک محل شده است. حماس بازداشت نماینده پارلمان فلسطین را محکوم کرد جنبش حماس در بیانیه ای بازداشت محمد ابوطیر از نمایندگان پارلمان و رهبران ملی شهر مقدس قدس را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بازداشت ابوطیر در چارچوب اقدامات اشغالگران علیه شهر اشغالی قدس و اهالی و صدای آزادی خواهی آنها صورت گرفته است. جنبش حماس، اشغالگران را مسئول کامل جان این رهبر 70 ساله فلسطینی دانست و تاکید کرد که بازداشت شب گذشته وی در سایه خطر ویروس کرونا بیانگر میزان وحشی گری اشغالگران و سران آنها است.

جنبش حماس با اشاره به اسارت بیش از 35 ساله ابو طیر در زندانهای اشغالگران و تبعید وی از قدس که شاهد دلاوریها و رشادت هایش بود، افزود: اقدامات مداوم علیه نمایندگان و رهبران ملت فلسطین در راستای روش اشغالگران برای تاثیرگذاشتن بر نقش پیشگامی آنها در خدمت به ملت فلسطین و مسائل حیانی آنها دارد. این وضعیت ایجاب می کند که اشغالگران در محافل بین المللی رسوا شده و مورد بازخواست قرار گیرند.‎


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی