شناسه خبر : 47213
تاریخ انتشار : 1399/01/19 22:51
سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت نیمه شعبان آغاز شد

سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت نیمه شعبان آغاز شد

سید حین نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شامگاه سه شنبه (19 بهمن) در مورد نیمه شعبان، تحولات منطقه و این کشور سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود ضمن تبریک مناسبات ماه شعبان به ویژه نیمه شعبان به مسلمانان و شیعیان، از دکترها، پرستاران و کادر بیمارستانی به خاطر جهاد و تلاششان در مقابله با شیوع کرونا تقدیر و تشکر کرد. او همچنین سالروز شهادت شهید محمد باقر صدر به همراه خواهرشان توسط صدام تسلیت گفت و گفت که شهید محمد باقر صدر، فیلسوف اسلامی و اندیشمند و مرجعی دینی بود.

سید حسن نصرالله گفت که شهید صدر هنگامی که انقلاب ایران به پیروزی رسید، فرمود که امام خمینی (ره) آنچه که انبیا به دنبال آن بودند را محقق کرد. او گفت که شهید محمد باقر صدر نمونه اخلاص و تواضع بود و امام خمینی و جمهوری اسلامی و انقلاب را کاملا تأیید می‌کرد و حامی آن‌ها بود. او گفت که شهید محمد باقر صدر همواره به ذوب در رهبری امام خمینی (ره) و تبعیت از دستورات و توصیه های ایشان دعوت می‌کرد. دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اعلام جمله شهید صدر «در امام خمینی ذوب شوید، همان گونه که امام در اسلام ذوب شده است» اعلام کرد که این مسیر ادامه خواهد داشت.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی