شناسه خبر : 47004
تاریخ انتشار : 1399/01/17 20:12
افزایش فشارها بر سندرز برای کناره‌گیری از رقابت درون حزبی دموکرات‌ها

افزایش فشارها بر سندرز برای کناره‌گیری از رقابت درون حزبی دموکرات‌ها

برخی از معانان و طرفداران «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و یکی از دو نامزد نهایی دموکرات‌ها برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا از وی خواسته‌اند تا از ادامه رقابت درون حزبی کناره‌گیری کند تا مسیر برای معرفی شدن «جو بایدن» به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا هموار شود.

برخی از معانان و طرفداران «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و یکی از دو نامزد نهایی دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا از وی خواسته‌اند تا از ادامه رقابت درون حزبی کناره‌گیری کند تا مسیر برای معرفی شدن «جو بایدن» به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا هموار شود.

به گزارش روزنامه «واشنگتن پست»، «فیض شاکر» مدیر کارزار انتخاباتی سندرز و «پرامیلا جایاپال» یکی از سناتورهای اصلی حامی سندرز از جمله کسانی هستند که در حال تحت فشار قرار دادن سندرز برای تعلیق فعالیت‌های انتخاباتی‌اش هستند.

اگر چه همچنان برخی از حامیان و طرفداران سندرز خواستار باقی ماندن وی در رقابت با بایدن هستند. بایدن در حال حاضر در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها از سندرز جلوتر بوده و تا کنون توانسته ۱۲۱۷ موکل انتخاباتی را با خود همراه کند این در حالی است که سندرز همراهی ۹۱۴ موکل انتخاباتی را با خود دارد. هر کدام از نامزدها برای آنکه بتوانند به عنوان گزینه نهایی دموکرات‌ها معرفی بشوند باید دست کم همراهی ۱۹۹۱ موکل انتخاباتی را داشته باشند.

پیشبینی می‌شود بایدن در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها که سه‌شنبه آینده در ویسکانسین برگزار می‌شود نیز از سندرز پیشی بگیرد.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی