شناسه خبر : 46692
تاریخ انتشار : 1399/01/14 17:42
وضعیت بحرانی بهداشت و سلامت در رژیم صهیونیستی در اثر شیوع کرونا

نورنیوز بررسی کرد؛

وضعیت بحرانی بهداشت و سلامت در رژیم صهیونیستی در اثر شیوع کرونا

موریس دوربمان رئیس بخش نظارت وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته است: طی روزهای اخیر برخی آمارهای متناقض آزمایشگاهی را مشاهده کردیم، لذا تصمیم گرفته شد که آزمایشگاه‌ها مورد بررسی وسیعی قرار گیرند و این اختلال را حل کنیم.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: نشریات صهیونیستی «هاآرتص» و «معاریو» اعلام کردند، ناظر عالی رژیم صهیونیستی اخیرا در گزارشی که به مسئولین این رژیم ارسال کرده خواسته بود که وزارت بهداشت اسرائیل باید جدی‌تر آماده مواجهه با انتشار احتمالی ویروس کرونا باشد.

او در این گزارش آورده بود که وزارت بهداشت این رژیم در صورت گسترش کرونا و دچار شدن یک چهارم شهروندان به آن، به هیچ وجه توانایی مقابله با این موضوع را ندارد.

این گزارش پیش بینی کرده بود که بیمارستان‌ها باید میزبان حداقل 150 هزار نفر باشند و 25 هزار آنان باید در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شوند و 12 هزار نفر آنان احتیاج به دستگاه تنفس مصنوعی خواهند داشت.

در این گزارش آمده بود: ذخیره دارویی کنونی فقط 16 درصد شهروندان را پوشش خواهد داد و با کمبود 2 هزار تخت مواجه خواهیم بود.

در همین حال؛ وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به دلیل نتایج اشتباه آزمایشگاهی در روزهای اخیر، به تمامی بیمارستان‌های این رژیم ابلاغ کرده است که تا اطلاع ثانوی نتیجه آزمایش‌های کرونا چه مثبت و چه منفی به بیماران اعلام نشود.

«موریس دوربمان» رئیس بخش نظارت وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته است: طی روزهای اخیر برخی آمارهای متناقض آزمایشگاهی را مشاهده کردیم، لذا تصمیم گرفته شد که آزمایشگاه‌ها مورد بررسی وسیعی قرار گیرند و این اختلال را حل کنیم.

از سوی دیگر اما؛ بحران کرونا ارتش صهیونیستی را نیز درنوردیده است، چنانچه روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که تعداد زیادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی که در داخل پادگان‌های خود قرنطینه هستند به شدت از نبود وسایل و اقدامات لازم برای پیشگیری از کرونا در پادگان‌ها ابراز ناراحتی و عصبانیت کرده‌اند.

نزدیکان این سربازان به روزنامه «معاریو» گفته‌اند که کادرهای پزشکی داخل این پادگان ها از نبود وسائل پزشکی لازم برای پیشگیری از کرونا رنج می‌برند.

این روزنامه صهیونیستی می‌افزاید: برخی سربازان داخل پادگان‌ها از خانواده‌هایشان می‌خواهند که برایشان از خارج پادگان غذا بخرند و بیاورند چون در آشپزخانه‌ها و سالن غذاخوری پادگان‌ها اصول بهداشتی رعایت نمی‌شود و روزانه صدها نفر در صف‌های طولانی و فشرده وارد سالن غذاخوری می‌شوند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی