شناسه خبر : 46363
تاریخ انتشار : 1399/01/11 11:54
فرار تروریست های داعش از زندان غویران شهر الحسکه

نورنیوز بررسی کرد؛

فرار تروریست های داعش از زندان غویران شهر الحسکه

شامگاه یکشنبه دستکم 12 تروریست داعش در پی شورش از زندان غویران واقع در شهرالحسکه در شمال شرق سوریه گریختند و به حومه جنوبی این شهر رفتند. ، در حالی که شماری از زندانیان تروریست داعش از غویران فرار می‌کردند، هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی به طور گسترده بر فراز...

دستکم ۱۲ تروریست داعش شامگاه یکشنبه به دنبال شورش و هرج و مرج از زندان غویران واقع در شهر الحسکه در شمال شرق سوریه گریختند و به سمت حومه جنوبی این شهر رفتند. 

 غویران که بزرگ ترین زندان شهر الحسکه است که تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) شامل شبه نظامیان کرد سوری که از حمایت آمریکا برخوردارند، است و حدود سه هزار تن از عناصر وابسته به داعش را در خود جای داده است.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در حالی که شماری از زندانیان تروریست داعش از غویران فرار می‌کردند، هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی به طور گسترده بر فراز منطقه در حال گشت زنی بوده‌اند و بمب های منور پرتاب می‌کردند.
تروریست های داعش که به دست نیروهای قسد زندانی هستند در ماه مارس گذشته سه بار به طور همزمان در زندان های مرکزی الحسکه، زندان شهرک الصور  در استان دیرالزور و زندان الثانویه الصناعیه دست به شورش زده‌اند؛ که این دومین شورش ظرف یک ماه در زندان الحسکه است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی