شناسه خبر : 45061
تاریخ انتشار : 1398/12/23 16:39
مقتدی صدر: ما اهل صلح با اشغالگران نیستیم

مقتدی صدر: ما اهل صلح با اشغالگران نیستیم

رهبر جریان صدر عراق در واکنش به حملات آمریکا به مواضع نظامی این کشور، خواستار دور کردن عراق از بحران‌ها و درگیری‌ها شد

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق امروز (جمعه) در صفحه توئیتر خود به حملات بامداد امروز جنگنده‌های آمریکایی به مواضع نظامی و غیر نظامی عراق، واکنش نشان داد. به نوشته وبگاه بغداد الیوم، او نوشت: «در میان این بلاهای بزرگی که تمامی جهان به خصوص عراق را در در بر گرفته؛ لازم است تا عراق از بحران و درگیری‌های بیشتر و گرفتاری‌ها به دور بماند.»

مقتدی صدر سپس خواستار خویشتن‌داری و اشاعه «صلح» در تمامی مناطق عراق و ترک خشونت شد و افزود: «ما اهل صلح با اشغالگر نیستیم اما اوضاع کلی مردم را در نظر می‌گیریم و از خداوند می‌خواهیم تا این مردم را از شر اشغالگر و فاسد نجات دهد.»

پس از حملات بامداد امروز جنگنده‌های عراقی به مواضع الحشد الشعبی، پلیس و ارتش عراق و همچنین فرودگاه کربلا، بسیاری از گروهها و جریان‌های سیاسی و مقاومت عراق این حملات را به شدت محکوم کرده و خواهان اجرای مصبه پارلمان مبنی بر اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور شده‌اند. جنگنده‌های آمریکایی بامداد امروز (جمعه) پایگاه حزب‌الله عراق در شهر «جرف الصخر» در استان بابل و پایگاه‌های وابسته به الحشد الشعبی به استان‌های صلاح‌الدین، بصره و فرودگاه در حال ساخت کربلا را بمباران کردند. (جزئیات بیشتر)


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی