شناسه خبر : 44000
تاریخ انتشار : 1398/12/10 21:53
شورای امنیت برای مهار کرونا در کره شمالی، معافیت از تحریم صادر کرد

شورای امنیت برای مهار کرونا در کره شمالی، معافیت از تحریم صادر کرد

شورای امنیت سازمان ملل متحد سومین معافیت از تحریم‌های خود برای تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز کره شمالی جهت کمک به مقابله با تهیه تجهیزات پزشکی را تصویب کرد.

 شورای امنیت سازمان ملل متحد سومین معافیت از تحریم‌های خود برای تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز کره شمالی جهت کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا را تصویب کرد. به نوشته وبگاه «رادیوی دولتی کره جنوبی» کمیته تحریم کره شمالی شورای امنیت سازمان ملل متحد در وبگاه خود از آخرین مصوبات مربوط به رفع تحریم‌ها که توسط سازمان بهداشت جهانی خواسته شده است، رونمایی کرد.

وسایل معاف شده از تحریم‌ها شامل 600 دماسنج، 20 دستگاه لارنگوسکوپ، 40 دستگاه تنفس مصنوعی، 20 دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون و تجهیزات و دستگاه‌های مختلف مربوط به آزمایش ویروس کروناست. کمیته تحریم سازمان ملل اعلام کرده که صدور این کالاهای پزشکی به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در کره شمالی و درمان بیماران احتمالی مبتلا شده به این ویروس کمک می‌کند. «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نیز روز شنبه پس از بازدید از یک رزمایش نظامی، در خصوص احتمال شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور هشدار داد. (جزئیات بیشتر)


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی