شناسه خبر : 43190
تاریخ انتشار : 1398/12/02 10:14
بازتاب شکوه حضور در رسانه‌های جهانی

با آغاز انتخابات مجلس و میاندوره‌ای خبرگان رهبری

بازتاب شکوه حضور در رسانه‌های جهانی

شبکه رویترز حضور مقام معظم رهبری در پای صندوق آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به صورت مستقیم پخش کرد.


حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای در شبکه‌های مختلف جهانی بازتاب داشت.
 
شبکه الجزیره: میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی ایران خوب است
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: مراکز رای گیری انتخابات پارلمانی، در‌های خود را بر روی رای دهندگان ایرانی باز کردند. آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران، صبح امروز رای خود را به صندوق انداختند و سخنان کوتاهی داشتند که در آن بر لزوم مشارکت در انتخابات تاکید کردند.
رهبر معظم ایران گفتند: میزان مشارکت باید بالا باشد، زیرا از نظر ایشان و شماری از مسئولان، مشارکت بالا نقش بسیار زیادی در ارسال پیام برای کسانی خواهد داشت که می‌خواهند از نظر سیاسی، ایران را در محاصره قرار دهند. دیگر مقامات ایرانی بویژه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران رای خود را به صندوق انداختند.

المیادین: شهادت سردار سلیمانی، بر حضور گسترده مردم ایران در انتخابات تاثیر گذاشته است
شبکه المیادین اعلام کرد: یکی از شهروندان ایرانی که رای خود را به صندوق آرا انداخت، تصویری از سردار شهید قاسم سلیمانی در دست داشت. این اقدام، حامل پیام آشکاری است که به نظر می‌رسد، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بر مشارکت مردم ایران در این انتخابات تاثیر گذار است و مقامات ایرانی بر این موضوع تاکید کردند. به ویژه که شاهد حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی بودیم. بر اساس آمار‌های سپاه پاسداران، ۲۷ میلیون نفر در این مراسم‌های تشییع در سراسر ایران شرکت کردند. این شهادت، به گفته مقامات ایرانی تاثیر بسیار مثبتی بر مشارکت مردمی و وحدت ایرانی‌ها خواهد داشت.


رویترز: حضور مقام معظم رهبری در پای صندوق آرا
شبکه رویترز حضور مقام معظم رهبری در پای صندوق آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به صورت مستقیم پخش کرد.

ای پی تی ان حضور مقام معظم رهبری را بازتاب داد
بخش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس همزمان با حضور مقام معظم رهبری در پای صندوق آراء ، تصاویر این حضور و فرمایشات ایشان را بعد از انداختن رای به صندوق آراء بصورت کامل پخش کرد.
 

پخش تصویر مقام معظم رهبری از شبکه الجزیره
شبکه تلویزیونی الجزیره با قطع برنامه‌های عادی خود، به طور مستقیم تصاویری از حضور مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) و انداختن رای ایشان به صندوق آراء در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را پخش کرد.
 

شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری بازتاب داد
شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری اعلام کرد: رای گیری در یازدهمین دوره انتخابات پارلمانی در ایران آغاز شد و رهبر انقلاب اسلامی از اولین کسانی بود که رای خود را به صندوق انداخت.
 
 
پخش تصاویر حضور مقام معظم رهبری از شبکه الاتجاه
شبکه تلویزیونی الاتجاه به طور مستقیم تصاویری از حضور مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) و انداختن رای ایشان به صندوق آراء در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را پخش کرد.

رادیو بین المللی فرانسه
آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم ایران بعد از شرکت در انتخابات در آغاز رای گیری بر درخواست خود برای مشارکت گسترده تاکید کرد.
 


خبرگزاری صداوسیما
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی