شناسه خبر : 43014
تاریخ انتشار : 1398/11/29 19:53
نیروهای وابسته به عربستان در جنگ یمن به القاعده متوسل شدند

نیروهای وابسته به عربستان در جنگ یمن به القاعده متوسل شدند

نیروهای وابسته به عربستان سعودی ده‌ها نفر از نیروهای سازمان تروریستی القاعده را از استان‌های "ابین"، "حضرموت " و " بیضا " به شهر " مأرب " یمن اعزام کردند

به گزارش نورنیوز-یک منبع روز سه‌شنبه به شبکه " المسیره " یمن گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای سازمان تکفیری القاعده از استان حضرموت به فرماندهی "ابوهاجر الحضرمی " به شهر مأرب اعزام شدند. وی افزود: همچنین بیش از ۱۰۰ نیروی القاعده به فرماندهی " احمد عباد الخبزی " از استان بیضاء و بیش از ۷۰ نیرو از این گروه تروریستی به فرماندهی " المرفدی " از استان أبین به شهر مأرب منتقل شده‌اند.

به گزارش المسیره ، نیروهای متجاوز عربستان در حملات خود علیه مردم مردم یمن از گروه‌های مختلف تکفیری استفاده می‌کنند و گزارش‌های رسانه‌ای، حضور نیروهای تکفیری و مزدوران آنها را در نبرد علیه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تایید کرده است. این تحولات پس از شکست سنگین نیروهای متجاوز عربستان سعودی و مزدوران آنها در جبهه " نهم " جایی که ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند این منطقه ( نهم ) را به طور کامل از وجود نیروهای متجاوز پاکسازی کنند و با آزادسازی بخش‌های بزرگی از استان‌های مارب و الجوف، ارتش را در حومه شهر مارب مستقر نمایند، انجام شده است.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی