شناسه خبر : 42920
تاریخ انتشار : 1398/11/29 08:29
اعلام موضع اوکراین پس از سفر دبیر شورای امنیت ملی این کشور به ایران

نورنیوز بررسی کرد؛

اعلام موضع اوکراین پس از سفر دبیر شورای امنیت ملی این کشور به ایران

تاکنون خبری از توافقات انجام شده میان مسئولین نهادهای امنیت ملی ایران و اوکراین منتشر نشده و طرفین به انتشار بیانیه کلی اکتفا کردند

نور نیوز- گروه بین الملل-شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین با صدور بیانیه ای از تقویت همکاریهای تهران و کیف در موضوع تحقیقات پیرامون هواپیمای اوکراینی که ۱۸ دی ماه امسال در نزدیکی تهران سقوط کرد، خبر داد.

الکسی دانیلوف دبیر شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین به همراه تیم فنی این کشور روز شنبه هفته جاری با دعوت دریابان شمخانی به تهران سفر کردودر جریان گفتگوبا همتای خود،روند تحقیقات در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران را بررسی کردند.

تاکنون خبری از توافقات انجام شده میان مسئولین نهادهای امنیت ملی ایران و اوکراین منتشر نشده و طرفین به انتشار بیانیه کلی اکتفا کردند.
 محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته  و پس از پایان سفر هیئت اوکراینی به ایران گفت:«اوکراینی‌ها روز یکشنبه مدارک هواپیما را تحویل ما دادند که ممیزی می‌شود، همچنین شواهد موجود روی زمین و دیگر موارد را بررسی می‌کنیم و اگر نتوانیم جعبه سیاه را بخوانیم با هماهنگی کشور اوکراین در کشور ثالث این کار انجام می‌شود».


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی