شناسه خبر : 41039
تاریخ انتشار : 1398/11/05 22:22
نامه عذرخواهی مردم آمریکا از ایران بابت ترور سردار سلیمانی

نامه عذرخواهی مردم آمریکا از ایران بابت ترور سردار سلیمانی

در انتهای این نامه خطاب به ایران آمده است:" "لطفاً دست ما را در دوستی بپذیرید... باشد که صلح‌طلبان بر کسانی که به نفرت و اختلاف می‌پردازند غلبه کنند."

به گزارش نورنیوز-گروه زنانه ضد جنگ" کُد پینک" در آمریکا با نگارش یک نامه سرگشاده عذرخواهی مردم آمریکا از ایران، از هواداران خود در سرتاسر ایالات متحده خواست تا این نامه را امضا کنند. به گزارش عصرایران، گروه "کُدپینک" همزمان برای روز شنبه (امروز) در 200 شهر جهان برنامه تظاهرات ضد جنگ علیه اقدامات تنش‌آفرین ترامپ به ویژه در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی ترتیب داده است. در بخشی از نامه "کُدپینک" خطاب به مردم ایران آمده است:"

همانطور که آمریکایی‌ها به صلح و امنیت همه مردم (جهان) متعهدند، ما امضاء کنندگان این نامه نیز از اقدامات رئیس جمهوری بی‌پروا و پر از نفرت خود عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم هر چه در توان داریم به کار گیریم تا دشمنی ترامپ با کشور شما و تحریم‌های فلج کننده‌ای که شما را متحمل خسارت کرده را پایان دهیم و روند دیپلماسی با کشور شما را از سر بگیریم.

" اعتراض یک فعال کُدپینک در حاشیه یک نشست کنگره آمریکا درباره ایران/ سال 2015/عکس:کدپینک نامه عذرخواهی مردم آمریکا از ایران بابت ترور سردار سلیمانی این نامه افزوده:" اقدامات اخیر ایالات متحده در قبال ایران خطرناک‌ترین و تحریک‌آمیزترین تصمیم سیاست خارجی دونالد ترامپ است. ترور (سردار شهید) سلیمانی - که به دستور ترامپ بوده و در خاک کشور مستقل عراق انجام شده است - امنیت همه جهان را به خطر انداخت، یک سابقه خطرناک را رقم زد، و طبق قوانین بین‌المللی احتمالاً غیرقانونی بود." در انتهای این نامه خطاب به ایران آمده است:

" "لطفاً دست ما را در دوستی بپذیرید... باشد که صلح‌طلبان بر کسانی که به نفرت و اختلاف می‌پردازند غلبه کنند." همزمان مادیا بنیامین یکی از بنیانگذاران گروه "کد پینک" با نگارش توییتی ضمن دعوت از مردم آمریکا برای شرکت در راهپیمایی محکومیت اقدامات جنگ طلبانه ترامپ(علیه ایران) و امضای نامه سرگشاده عذرخواهی از ایران بابت ترور سردار سلیمانی، نوشت:" "آیا فکر می‌کنید ما چند هفته پیش از خطر جنگ با ایران دوری کردیم؟ دوباره فکر کنید. ما هنوز در آستانه جنگ قرار داریم."


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی