شناسه خبر : 40977
تاریخ انتشار : 1398/11/05 12:08
اطلاعات منتشر نشده از حمل مجروحین عین الاسد به آلمان و آمریکا

اختصاصی نورنیوز؛

اطلاعات منتشر نشده از حمل مجروحین عین الاسد به آلمان و آمریکا

در پی حمله موشکی ایران به عین الاسد، نقشه های هوایی حاکی از آن است که مجروحین و کشته های احتمالی از بغداد به آلمان منتقل شده است در حالی که آمریکا در ابتدا اعلام کرد که این عملیات کشته و مجروح نداشته است.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: نقشه های هوایی رسمی نشان می دهد دقیقا چندساعت بعد از حمله ایران به پایگاه عین الاسد که روزچهارشنبه ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) ساعت ۱.۳۵بامداد انجام شد، مجروحین و کشته های احتمالی از بغداد به آلمان منتقل شده اند.

هواپیمای نظامی C-17،با کد BANDGE (کد مخصوص حمل مجروح و کشته) در ساعت ۱۱.۲۰ صبح ۸ ژانویه به وقت عراق یعنی ۱۰ ساعت بعد از حمله ایران به عین الاسد از آلمان به بغداد پرواز کرده و حدود ۱۱ ساعت بعد به آلمان بازگشته است.

بر اساس این اطلاعات این هواپیما چند ساعت بعد از نشستن در آلمان مستقیما به آمریکا رفته و در کمپ نظامی «اسپیرنگز» در ایالت مریلند فرود آمده است.

این در حالی است که آمریکا در ابتدا اعلام کرد که این عملیات کشته و مجروح نداشته اما ۹ روزبعد رسما اعلام شد که ۱۱ سرباز مجروح برای مداوا به آلمان منتقل شده اند.

چند روز پس از اعلام اولیه تعداد مجروحین، پنتاگون اعتراف کرد که مجروحین ۳۴ نفر بوده اند و ۸ نفر به دلیل وخامت حالشان به آمریکا منتقل شده اند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی