شناسه خبر : 40757
تاریخ انتشار : 1398/11/02 16:12
اسرائیلیات تاریخی منتشر شد

نورنیوز بررسی کرد؛

اسرائیلیات تاریخی منتشر شد

جدیدترین کتاب منتشرشده انتشارات بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با هدف مسیرشناسی و نقد آثار مرتبط با حوزه یهود ایران، اسرائیل و صهیونیسم، «اسرائیلیات تاریخی» نام دارد.

نورنیوز-گروه فرهنگ وجامعه: کتاب «اسرائیلیات تاریخی»، جدیدترین کتاب منتشر شده از سوی انتشارات بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی است.
مقدمه این کتاب به بررسی«تاریخ یهود ایران» و آثار مربوط به آن از سوی نویسندگان و فعالان یهودی وصهیونیست، چه ایرانی و غیر ایرانی مورد توجه، معرفی و نقد قرار گرفته است.
این آثاربا اهدافی خاص از جمله باستان گرایی، اسلام ستیزی، شیعه هراسی، مظلوم نمایی، وجود یهودستیزی در ایران و... به رشته تحریر درآمده است، بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در خارج ازکشور سازماندهی قابل توجهی پیدا کرد و روز به روز شاهد تنوع، گستردگی و تعدد قابل اعتنایی از آن هستیم که مخاطبان ویژه ای هم در سطح جهانی پیدا کرده است.
این کتاب بر آن است تا در مسیر شناسایی و نقد آثار مرتبط با حوزه یهود، ایران، اسرائیل و صهیونیسم و موضوعات مربوط با آن، مخاطبان داخلی را متوجه این فعالیت سازمان یافته با محورهای مشخص و هدفمند نماید.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی