شناسه خبر : 40251
تاریخ انتشار : 1398/10/27 10:02
خسارت 900 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های شهرستان جاسک و بشاگرد

خسارت 900 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های شهرستان جاسک و بشاگرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بیش از 900 میلیارد تومان به زیرساخت‌های جاده، برق و آب در مناطق سیل زده بشاگرد و جاسک خسارت وارد شد. خسارت ها در بخش واحدهای مسکونی در حال ارزیابی است.

رضا مدرس شب گذشته(۲۶ دی ماه) با بیان این مطلب در جلسه مدیریت بحران شهرستان جاسک، اظهار کرد: این خسارت تنها مربوط به بخش زیرساخت‌های این شهرستان هاست و هنوز خسارات به منازل مسکونی ارزیابی نشده است.
وی افزود:اکنون همه محورهای اصلی در این شهرستان‌ها بازگشایی و مسیر جاده جاسک به کنارک در محدوده استان هرمزگان تردد برقرار شده است.
مدرس با اشاره به اینکه ۱۰ روستای در مجاورت جاده جاسک- کنارک نیز راه‌های موقت ایجاد شده است، اضافه کرد: در شهرستان جاسک ۶۴ روستا برق شان قطع شده بود که اکنون ۵۲ روستا وصل شده است، اما برق ۱۲ روستا به علت بسته بودن مسیر جاده هنوز وصل نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی فزود:اکنون ۴ سورتی پرواز در شبانه روز اقلام و کمک‌های غذایی به سیل زدگان بویژه در مناطق سیل زده ارسال و بیماران را به مراکز درمانی شهرستان منتقل می‌کنند.
مدرس اظهار کرد: به علت جمعیت بالای مادران باردار در این مناطق، ماما بصورت شبانه روزی در مراکز درمانی مستقر شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اینکه ۱۱۰ روستا در بشاگرد نیز بعلت سیل زدگی برقشان قطع شده بود که اکنون برق ۷۲ روستا وصل شده است، خاطرنشان کرد:  اوضاع مناطق سیل زده تا روز شنبه عادی می‌شود و کار بازسازی پس ازآن آغاز می‌شود.


خبرگزاری ایسنا
کلید واژگان
سیلخسارات سیل
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی