شناسه خبر : 40228
تاریخ انتشار : 1398/10/26 18:53
توصیه ستاد نماز جمعه تهران: نمازگزاران فردا یک ساعت زودتر از موعد هفته‌های گذشته به مصلای تهران بیایند

توصیه ستاد نماز جمعه تهران: نمازگزاران فردا یک ساعت زودتر از موعد هفته‌های گذشته به مصلای تهران بیایند

رئیس ستاد نماز جمعه تهران: نمازگزاران فردا یک ساعت زودتر از موعد هفته‌های گذشته به مصلی تهران بیایند و برای سهولت در رفت و آمد از درب‌های شمالی تردد نمایند.

سید محمد باقر پیش نمازی  گفت: با توجه به اینکه اقامه نماز جمعه فردا به امامت، ولی امر مسلمین جهان برگزار می‌گردد، درب‌های مصلی از ساعت ۹ صبح باز می‌شود و از ساعت ۱۰ و نیم برنامه رسمی آغاز خواهد شد.

وی افزود: محل اقامه نماز در شبستان اصلی مصلی است. قسمت همکف شبستان به اقامه نماز توسط آقایان و قسمت بالکن به خواهران اختصاص داده شده است.

پیش نمازی ادامه داد: توصیه می‌کنیم نمازگزاران از سمت شمالی مصلی یعنی بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت سابق)، درب‌های ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تردد کنند و البته از درب‌های ضلع شرقی خیابان شهید قنبرزاده یعنی درب‌های ۱۲ و ۱۳ هم تردد نمایند.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: بهتر است مردم تا آنجایی که می‌توانند از سرویس حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس که تمهیدات لازم را هم در نظر گرفته‌اند استفاده نمایند. همچنین بهتر است برای ورود از ایستگاه مترو شمالی مصلی یعنی بزرگراه شهید سلیمانی استفاده نمایند.

آقای پیش نمازی افزود: با توجه به جمعیت زیاد و استقبال بی‌نظیر مردم توصیه می‌کنم که نمازگزاران با خودشان زیرانداز و مهر بیاورند.

وی ادامه داد: امکان دارد برخی از نمازگزاران در جا‌هایی مستقر باشند که صدای مطلوبی را از مراسم دریافت نکنند لذا گوشی‌هایی که مجهز به نرم افزار رادیو است با خود بیاورند تا بتوانند از مطالب و سخنرانی‌های این مراسم بهتر بهره‌مند شوند چرا که رادیو تهران به صورت مستقیم این برنامه را پخش می‌کند.


خبرگزاری صداوسیما
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی