شناسه خبر : 40165
تاریخ انتشار : 1398/10/26 08:52
لغو ناگهانی نشست محرمانه وزارت خارجه آمریکا با کنگره درباره ایران

لغو ناگهانی نشست محرمانه وزارت خارجه آمریکا با کنگره درباره ایران

رسانه های آمریکا گزارش دادند که وزارت خارجه آمریکا نشست محرمانه با کنگره پیرامون تنش ها با ایران را به صورت ناگهانی لغو کرده است.

به گزارش نورنیوز، شبکه سی ان ان از اقدام دولت ترامپ در لغو ناگهانی جلسه محرمانه با کنگره درباره تنش ها با ایران خبر داد. بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه دو جلسه توجیهی با اعضای کنگره در این خصوص را به صورت ناگهانی لغو کرد. لغو این جلسات ناخرسندی نمایندگان و کارکنان کنگره را که دنبال شنیدن پاسخ سوالات خود درباره تبعات تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند در پی داشته است.

یک عضو مجلس سنا گفته که قرار بود مقامات وزارت خارجه آمریکا در جلسه کمیته روابط خارجی این مجلس حضور پیدا کرده و درباره وضعیت تنش‌ها با ایران توضیح دهند. گفتنی است که حمله موشکی یک هفته پیش ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در واکنش به اقدام تروریستی این کشور علیه «سردار حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی صورت گرفت و به گفته یک منبع آگاه ده‌ها کشته و زخمی از سوی نظامیان آمریکایی برجای گذاشته است.


مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی