شناسه خبر : 39410
تاریخ انتشار : 1398/10/16 17:20
دیدار سفیر ایران با رئیس پارلمان کویت

«محمد ایرانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:

دیدار سفیر ایران با رئیس پارلمان کویت

منابع کویتی از دیدارهای جداگانه سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سفیر آمریکا در کویت با رئیس مجلس الامه (پارلمان) این کشور خبر داد.

 به گزارش نورنیوز-دیدار سفیر ایران با رئیس پارلمان کویت منابع کویتی از دیدارهای جداگانه سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سفیر آمریکا در کویت با رئیس مجلس الامه (پارلمان) این کشور خبر داد. دیدار سفیر ایران با رئیس پارلمان کویت «محمد ایرانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت امروز دوشنبه با «مرزوق علی الغانم» رئیس مجلس الامه (پارلمان) این کشور دیدار کرد. خبرگزاری کویت (کونا) بدون اشاره به محتوای گفت‌وگوهای دو طرف افزود که «لاری میموت» معاون سفیر آمریکا در کویت نیز امروز با الغانم دیدار و گفت‌وگو کرد.

از سوی دیگر روزنامه کویتی‌«القبس» به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که هیچ نیروی اضافی آمریکایی و انگلیس به کویت وارد نشده است، نیروهای موجود از قبل در کشور بودند و نیازی به افزایش نیرو نیست. این منابع همچنین هر گونه میانجی‌گری بین ایران و آمریکا را رد و تأکید کردند که در شرایط فعلی میانجی‌گری هرگز به مهار تنش‌ها کمکی نخواهد کرد.

آمریکا روز جمعه در جنایتی تازه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در بغداد را به شهادت رسانده که پس از آن پارلمان عراق در جلسه روز یکشنبه(دیروز) تصمیم به اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور گرفت. شورای همکاری خلیج فارس امروز پیش از گذشت چهار روز از این جنایت آمریکا، بدون محکوم کردن این جنایت، همه طرف‌ها را به آرامش و عدم تنش بیشتر فراخواند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی