شناسه خبر : 39310
تاریخ انتشار : 1398/10/15 12:11
خواهان هدف قرار دادن مواضع آمریکا در سراسر جهان هستیم

سخنگوی الحشد‌ الشعبی:

خواهان هدف قرار دادن مواضع آمریکا در سراسر جهان هستیم

سخنگوی سازمان الحشد الشعبی در محور شمال عراق گفت که ما خواهان هدف قرار دادن مواضع آمریکا در سراسر جهان حتی تل‌آویو هستیم و از آن انتقام خواهیم گرفت.

«علی الحسینی» سخنگوی سازمان الحشد الشعبی در محور شمال عراق گفت که آمریکا باید بداند که ما در منازعه بزرگ با آن قرار داریم.

الحسینی افزود که «ما خواهان هدف قرار دادن مواضع آمریکا در سراسر جهان و حتی تل‌آویو هستیم و از آن انتقام خواهیم گرفت».

او در مصاحبه با شبکه المیادین تصریح کرد که الحشد الشعبی آماده است و در عین حال تابع تصمیمات دولت است و آمریکایی‌ها نیز باید بدانند که ما از آن‌ها انتقام خواهیم گرفت.

الحسینی اشاره کرد که امروز ما منتظر تصمیم پارلمان عراق درباره خروج نظامیان آمریکایی هستیم و در غیر این صورت انتقام خواهیم گرفت.

سخنگوی الحشد الشعبی همچنین گفت که مواضع آمریکا منحصر به ایرانی‌ها و عراقی‌ها نیست بلکه کل محور مقاومت را شامل می‌شود.

او افزود که ده‌ها هزار شهادت‌طلب وجود دارد و بنده یکی از آن‌ها هستم که برای اجرای عملیات علیه آمریکایی‌ها در هر مکانی آماده‌ایم.

الحسینی در ادامه تأکید کرد که مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدا در عراق دیروز تمامی محاسبات آمریکایی-صهیونیستی و سعودی را بر هم زد و از امروز به بعد محور مقاومت در عراق حرف اول و آخر را می‌زند و جای جاسوسی در عراق نیست.

وی بار دیگر تأکید کرد که ما در ابتدا منتظر تصمیم پارلمان و پس از آن تصمیم رهبرانمان هستیم و آماده اجرای دستورات آن‌ها هستیم.

بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی