شناسه خبر : 39203
تاریخ انتشار : 1398/10/13 22:02
گفت‌وگوی پمپئو با بن سلمان درباره شهادت سردار سلیمانی در حمله آمریکا

گفت‌وگوی پمپئو با بن سلمان درباره شهادت سردار سلیمانی در حمله آمریکا

وزیر امور خارجه در توییتی با اشاره به گفت‌وگویش با ولیعهد سعودی مدعی شد که آن دو درباره ترور سردار سلیمانی گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش نورنیوز- مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: دونالد ترامپ با اقدام قاطع دفاعی به منظور حفاظت از کارکنان آمریکایی در خارج از کشور تصمیم جسورانه‌ای گرفته است. من در این خصوص با شاهزاده سعودی، محمد بن سلمان گفت‌وگو کردم و به ابراز نگرانی در خصوص اقدامات نظامی ایران پرداختیم.

به گزارش نورنیوز، پنتاگون، بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سردار سپهد سلیمانی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد ترور کرده است. صبح امروز، خبر شهادت سردار سلیمانی در بیانیه‌ای از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم تایید شد.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این اقدام جنایتکارانه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. شورای امنیت سازمان ملل نیز چند ساعت پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، یک جلسه غیر علنی درباره تحولات خاورمیانه تشکیل داد.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی