شناسه خبر : 37989
تاریخ انتشار : 1398/09/29 21:47
بازگشت آرامش به خیابان های بیروت پس از درگیری ارتش با معترضان

حسین عزالدین خبرنگار العالم اعلام کرد:

بازگشت آرامش به خیابان های بیروت پس از درگیری ارتش با معترضان

درگیری میان معترضین و ارتش برسر باز کردن مسیرهای بسته شده در مناطقی از بیروت به پایان رسیده است و هم‌اکنون آرامش در خیابان ها برقرار است.

 به گزارش نورنیوز-بازگشت آرامش به خیابان های بیروت پس از درگیری ارتش با معترضان بازگشت آرامش به خیابان های بیروت پس از درگیری ارتش با معترضان جمعه 29 آذر 1398 - 21:05 درگیری میان معترضین و ارتش برسر باز کردن مسیرهای بسته شده در مناطقی از بیروت به پایان رسیده است و هم‌اکنون آرامش در خیابان ها برقرار است. العالم - لبنان حسین عزالدین خبرنگار العالم در پخش زنده از بیروت از آرام شدن منطقه ساحل المزرعه در بیروت خبر داد.

وی گفت: برخوردهای امروز به خاطر پیش آمدن برخی از معترضان به سمت کامیون های حامل خاک و تلاش برای خالی کردن آن در وسط راه برای بستن مسیر بود اما نیروهای ضد شورش مانع از اقدام آنان شدند. وی تاکید کرد:

برخودرهای فیزیکی موجب شد تا برخی از معترضین به نیروهای امنیتی سنگ پرانی کرده و در جریان آن 5 نیروی امنیتی زخمی شدند. نیروهای ارتش، نیروهای امنیت داخلی و نیروهای ضد شورش نیز به شکل گسترده ای معترضین را محاصره کردند. لازم به یادآوری است؛ منابع خبری ساعتی پیش گزارش دادند که شماری از نیروهای ارتش لبنان با تظاهرکنندگان در یکی از مناطق بیروت؛ پایتخت لبنان درگیر شدند.

این در گیری ها پس از آن رخ داد که ارتش مسیرهای بسته شده توسط مردم در اعتراض به تعیین حسان دیاب به عنوان نخست وزیر تشکیل کابینه را، باز کرده بود.

ویدئوهایی که توسط فعالان شبکه اجتماعی منتشر شد برخی از اعضای حزب المستقبل را نشان می دادند که به سوی ارتش سنگ پرتاب می کردند که به زخمی شدن شماری از آنان منجر شد.

در طرابلس نیز درگیری میان ارتش و تظاهرکنندگان برای بازکردن مسیر به زخمی شدن شماری منجر شد. هم چنین طرفداران حریری در برابر منزل دیاب تظاهرات کرده و شعارهای ناپسندی سر دادند. جریان المستقبل نیز انتشار بیانیه در شبکه های اجتماعی برای بسته شدن مسیرها را تکذیب کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی