شناسه خبر : 35970
تاریخ انتشار : 1398/09/26 17:10
هشدار درباره سیاست شایعه‌پراکنی واشنگتن در عراق

یک کارشناس امور امنیتی عراق اعلام کرد:

هشدار درباره سیاست شایعه‌پراکنی واشنگتن در عراق

از سیاست آمریکا در شایعه‌پراکنی در کشورش به منظور تاثیرگذاری بر افکار عمومی و هدایت آنها به سوی اهداف اصلی واشنگتن خبر داد.


به گزارش نورنیوز  از سیاست آمریکا در شایعه‌پراکنی در کشورش به منظور تاثیرگذاری بر افکار عمومی و هدایت آنها به سوی اهداف اصلی واشنگتن خبر داد.


«حافظ آل بشاره» کارشناس امور امنیتی عراق، درباره سیاست آمریکا در شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار رعب‌انگیز در کشور به منظور بازتاب آن در در خیابان‌های عراق به منظور اجرای طرح‌هایش در داخل این کشور هشدار داد.


 


وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومة» اظهار داشت: واشنگتن اخیرا درعراق از شیوه‌های جدیدی برای اطلاع از فضای افکار عمومی در عراق و منطقه استفاده می‌کند. شایعاتی درباره کشتار و آدم ربایی و برخی قضایای سیاسی از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های متبوعش منتشر می‌کند و هدف از آن، بازتاب آن در خیابان‌های عراق است.


این کارشناس عراقی توضیح داد که واشنگتن با سوء‌استفاده از واکنش‌های در عرصه تظاهرات‌های عراق و نیز افکار عمومی، به دنبال اجرای طرح‌های خود در این کشور است و اغلب اخبار مربوط به قتل و آدم‌ربایی منتشر شده در این روزها یا صحت نداشته یا بازنشر اخبار سوخته و قدیمی است.




فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی