شناسه خبر : 35154
تاریخ انتشار : 1398/09/09 22:58
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حملات به سوریه را افزایش می‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیسیتی تاکید کرد:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حملات به سوریه را افزایش می‌دهیم

با بیان اینکه به دنبال خروج کامل ایران از سوریه است، گفت تل‌آویو از این پس هرگونه حضور نظامی ایران در سوریه را هدف حمله قرار می‌دهد.

به گزارش نورنیوز، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه از تصمیم این رژیم برای افزایش حملات هوایی به سوریه به بهانه مقابله با ایران خبر داد.


به نوشته وبگاه «عاروتص شوع»  به نقل از شبکه خبری «کان»، بنت گفت که در تلاش است در سیاست اسرائیل در قبال حضور نظامی ایران در سوریه تغییراتی ایجاد کند. به گفته وی، تل‌آویو اکنون به دنبال خروج کامل نیروهای ایرانی از سوریه است. 


در حالی که تا پیش از این مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی بودند که فقط پایگاه‌ها و مواضع مرتبط با شلیک‌های راکتی را هدف حمله قرار می‌دهند، بنت گفت در سیاست جدید تل‌آویو، تمام مواضع ایران در سوریه هدف قرار می‌گیرد.


پایگاه کان مدعی شد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این خصوص با مقام‌های ارشد آمریکا و روسیه رایزنی کرده است.


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «ما نمی‌توانیم از طریق حملات هدفمند ایران را متوقف کنیم. جلوگیری از استقرار ایران (در منطقه) بسیار کم هزینه‌تر از دفاع کامل  از اسرائیل است.»


نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل با متهم کردن ایران به تلاش برای تبدیل عراق و یمن به مکانی برای انجام حملات موشکی علیه اسرائیل، گفت تل‌آویو به مقابله با تهران ادامه می‌دهد. (جزئیات بیشتر)



فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی