شناسه خبر : 32991
تاریخ انتشار : 1398/05/27 22:10
در حوزه موشکی جز چند قدرت برتر جهان هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد:

در حوزه موشکی جز چند قدرت برتر جهان هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در هوافضا مراحل جذب و آموزش نیروها به خوبی انجام می شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم و امروز در حوزه موشکی درسطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم.





به گزارش نورنیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه نهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه و در جمع خبرنگاران، گفت: در هوافضا مراحل جذب و آموزش نیروها به خوبی انجام می شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم و امروز در حوزه موشکی درسطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم.


وی افزود: با اشاره به حضور کارکنان این نیرو به عنوان نیروی برتر سپاه در این جشنوراه، گفت: این موفقیت ها که در مجموعه هوافضا به دست آمده و ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است. بیش از ?? درصد مدیران و فرماندهان در هوافضای سپاه سنی بین ?? تا ?? سال دارند که ما به آنها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم، اگر از این الگو در دیگر بخش های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضا سپاه امروز شاهد هستیم را در دیگر بخش ها نیز خواهیم داشت.







سردار حاجی زاده ادامه داد: در حوزه هواپیماهای بدونه سرنشین نیز به همین شکل است. در حوزه پدافند نیز ملت ایران شاهد آنچه که در گذشته در خصوص توانمندی ساخت رادار و موشک گفته بودیم را در سرنگونی بزرگترین و پیشرفته ترین هواپیما جاسوسی آمریکا دیدند.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه معتقدیم بازدارندگی و حفظ قدرت مانند حفظ تعادل در دوچرخه سواری است، تصریح کرد: اگر رکاب نزنیم از حرکت باز می مانیم و از دشمن عقب می افتیم، به همین دلیل فعالیت های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقاء توانمندی ها شبانه روز ادامه دارد و به به ملت ایران قول می دهیم در این حوزه دچار هیچ مشکلی نمی شویم.




فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی