شناسه خبر : 32815
تاریخ انتشار : 1398/05/17 13:20
پیام تبریک دریابان شمخانی به دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان

پیام تبریک دریابان شمخانی به دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان

شمخانی سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ ?? روزه را به سید حسن نصرالله تبریک گفت.

به گزارش نورنیوز، در بخشی از پیام دریابان شمخانی دبیرکل شورای عالی امنیت ملی که توسط پایگه خبری العهد لبنان منتشر کرده است آمده است: ایام پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ?? روزه را به برادر مجاهدم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک می گویم.


شمخانی اضافه کرد: مقاومت اسلامی در جنگ ?? روزه اسطوره شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست و توانست پروژه صهیونیستی-امریکایی خاورمیانه جدید را به شکست بکشاند.


در بخش دیگری از این پیام امده است: امروز نیز مقاومت اسلامی لبنان در کنار جبهه مقاومت توانسته است با فداکاری و تقدیم شهیدان والا مقام ،جهان را از خطر تروریسم تکفیری نجات دهد و بی شک جهان امروز مدیون فداکاری های رزمندگان مقاومت است.


دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: رژیم صهیونیستی باید به این درک رسیده باشد که مردان جبهه مقاومت همواره با چشمانی تیز بین، شرارتها و اتش افروزیهای انان را دنبال کرده و هزیمت و شکست را در جبه های نختلف به انان تحمیل خواهد کرد.


شمخانی در این پیام خاطر نشان ساخت: صداقت،شجاعت و بصیرت سیدحسن نصرالله عاملی تعیین‌کننده در حرکت و نقش‌آفرینی حزب‌الله لبنان در ایجاد وحدت ملی در داخل لبنان و امنیت و آرامش در مرزهای این کشور است.


در این پیام با تاکید بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی امده است: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ?? سال آینده را نخواهد دید.و انشاالله به زودی شاهد آن روزی خواهیم بود که فلسطین آزاد خواهد شد و فرزندان مقاومت نماز را در قدس شریف به جا خواهند آورد.



نورنیوز
کلید واژگان
دریابان شمخانی
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی